Hoofdsponsor

Forum opkuis.

Camaro69

Administrator/V.I.P.
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
5.765
We zijn begonnen met de opkuis van het forum.
Dankzij Foto Emmer zijn er in vele topics de foto's verdwenen.
En een bouwverslag zonder foto's.............
Heb je toch een topic waar je de foto's op een andere manier wil terugzetten,
laat dan zo spoedig mogelijk iets weten aan debart.
Dan laten we dit topic staan.

Grtz het beheer.
 
Bedankt voor de waarschuwing !

Ik herinner bij deze nog even dat gebruikers van Chrome of Firefox browsers de foto's
normaal kunnen bekijken met een fix die gewoon de desbetreffende browser site is te instaleren als een add on.

Voor de Firefox AddOn zie hier
De fix voor Chrome vindt u hier

Ik gebruik Firefox en kan met de AddOn alle plaatjes zien hier, weet niet eens wie PB-linkjes heeft gebruikt (behalve ikzelf in diverse bouwverslagen).
Heb voor mijn topics (waar nog FB linkjes in staan) Bart een bericht gestuurd.

groeten ;)
Peter
 
Laatst bewerkt:
Met deze oplossing is het probleem idd opgelost.

Dus kunnen de topics met PB links blijven zoals ze zijn.
Wij gaan wel verder met het controleren van alle topics.
Topics waar geen foto's te zien zijn, zal het desbetreffende lid een PB krijgen.

Voor de rest nog veel bouwplezier.
 
Ik veronderstel dat dit niet werkt als de PB account in kwestie verwijderd is zoals de mijne? Tijdje geleden wat moeite in mijn Yamato thread gestoken en gisteren in allerijl mijn Langemarck StuG foto's maar aangepast, wat een werkje
 
Ik veronderstel dat dit niet werkt als de PB account in kwestie verwijderd is zoals de mijne? Tijdje geleden wat moeite in mijn Yamato thread gestoken en gisteren in allerijl mijn Langemarck StuG foto's maar aangepast, wat een werkje

Ik weet niet of linkjes blijven werken als men het account opzegt, maar de foto's laat staan.
Verstandig dat je het zekere voor het onzekere hebt genomen.

Mijn PhotoBucket account laat ik bestaan en ga aan de gang met de topics... ook al werkt de fix nog steeds,
er is geen garantie dat dat altijd zo blijft...

Mazzels ;)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan