Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Forum opkuis.
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Forum opkuis.

Standaard Forum opkuis.

We zijn begonnen met de opkuis van het forum.
    Dankzij Foto Emmer zijn er in vele topics de foto's verdwenen.
    En een bouwverslag zonder foto's.............
    Heb je toch een topic waar je de foto's op een andere manier wil terugzetten,
    laat dan zo spoedig mogelijk iets weten aan debart.
    Dan laten we dit topic staan.

Grtz het beheer.

Standaard

Bedankt voor de waarschuwing !

Ik herinner bij deze nog even dat gebruikers van Chrome of Firefox browsers de foto's
    normaal kunnen bekijken met een fix die gewoon de desbetreffende browser site is te instaleren als een add on.

Voor de Firefox AddOn zie hier
    De fix voor Chrome vindt u hier

Ik gebruik Firefox en kan met de AddOn alle plaatjes zien hier, weet niet eens wie PB-linkjes heeft gebruikt (behalve ikzelf in diverse bouwverslagen).
    Heb voor mijn topics (waar nog FB linkjes in staan) Bart een bericht gestuurd.

groeten
    Peter
    Laatst gewijzigd door Peter van Dijk; 10-05-18 om 03:27
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Met deze oplossing is het probleem idd opgelost.

Dus kunnen de topics met PB links blijven zoals ze zijn.
    Wij gaan wel verder met het controleren van alle topics.
    Topics waar geen foto's te zien zijn, zal het desbetreffende lid een PB krijgen.

Voor de rest nog veel bouwplezier.

Standaard

Ik veronderstel dat dit niet werkt als de PB account in kwestie verwijderd is zoals de mijne? Tijdje geleden wat moeite in mijn Yamato thread gestoken en gisteren in allerijl mijn Langemarck StuG foto's maar aangepast, wat een werkje

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GewoonWouter Bekijk bericht
    Ik veronderstel dat dit niet werkt als de PB account in kwestie verwijderd is zoals de mijne? Tijdje geleden wat moeite in mijn Yamato thread gestoken en gisteren in allerijl mijn Langemarck StuG foto's maar aangepast, wat een werkje
    Ik weet niet of linkjes blijven werken als men het account opzegt, maar de foto's laat staan.
    Verstandig dat je het zekere voor het onzekere hebt genomen.

Mijn PhotoBucket account laat ik bestaan en ga aan de gang met de topics... ook al werkt de fix nog steeds,
    er is geen garantie dat dat altijd zo blijft...

Mazzels
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten