Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Andere schaal U-boot VII C/41 "Atlantic version" 1/144[wip] - Pagina 6
Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 76 t/m 90 van 93

Discussie: U-boot VII C/41 "Atlantic version" 1/144[wip]

Standaard

Knap werk Yves.
    Zou je het schild van het kanon nog wat kunnen verdunnen? Als ik de laatste foto bekijk lijkt het precies een serieuze pantserplaat t.o.v. de rest van de boot.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Omdat duikboten na bustes zo'n beetje de minste van mijn interesse heeft op modelbouwvlak, had ik dit topic nog niet bekeken. Ik ben echter blij dat ik er wel even op heb geklikt en het heb doorgenomen, want het ziet er echt indrukwekkend uit. Yves hoort inmiddels tot de echte scratchbuilders! Knap werk.

Standaard

Mooi werk Yves , ook mijn interesse in boten algemeen staat ook op een zeer laag pitje , maar desondanks toch wel eens mooi om te volgen
    suc6 verder
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Bedankt vrienden voor de lovende reacties,ben blij te horen dat ik op goede weg ben en ook de niet zo liefhebbers van deze boten weet te charmeren. ;-))

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erwin Bekijk bericht
    Knap werk Yves.
    Zou je het schild van het kanon nog wat kunnen verdunnen? Als ik de laatste foto bekijk lijkt het precies een serieuze pantserplaat t.o.v. de rest van de boot.
    Heb er wat afgekregen met schuurstaafje,nu is het wel zo dat er aan beide zijden van het schild verticale steunen lopen.
    De linkerzijde staat die iets meer naar binnen ,bij de rechterzijde staat die zowaar bijna aan de kant en schept zo ook wel het idee uit dit perpectief dat het schild dikker toonde.
    Maar het mocht zondermeer iets dunner,hoop dat de volgende foto's meer duidelijkheid scheppen en het op deze dikte aanneembaar is..

Grtz yves,
    They shall grow not old, as we that are left grow old:
    Age shall not weary them, nor the years condemn.
    At the going down of the sun and in the morning
    We will remember them....

Standaard

Ik heb geen vergelijkingsfoto's gezien met het echte pantser, maar dit ziet er op het gevoel perfect uit.

Standaard

knap frutsel werk dat je weer laat zien,

sommigen hebben veel tijd andere dan weer minder.
    soms gaat het vlot en dan weer wat minder.
    maar belangrijkste is , dat het bouw plezier groots is.

Standaard

Knap werk! Ben benieuwd naar het vervolg.

Standaard

Ziet er verdomd goed uit Yves, daar ben ik jaloers op. ect knap werk.
    Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat.
    grt Capri

Standaard

Mooi, heel mooi...

Standaard

Mooi om te zien .
    Pascal

Standaard

Bedankt jongens....!!!
    Alles zit erop,klaar voor de rigging,deze is reeds voorzien aan de uiteinde,nu nog knopen aan de voorkant waar de kabel ter hoogte van de zuiger aan twee kabels wordt bevestigd.
    Achterkant komen de twee kabels zijdelings over de twee steunen naar de geschutstoren.
    Er zouden ook nog een soort van ovaalachtige in de kabel moeten voorzien worden weet nog niet hoe ik da ga fiksen,we vinden der wel iet op.
    Ga eerst het geheel in glansvernis zetten voor de verwering,is gemakkelijker werken dan wanneer de kabels reeds bevestigd zijn...

Tot de volgende vrienden..

Grtz yves,

Standaard

Kijk al uit naar de verwering. Wat die ovale gevallen betreft misschien kan je die maken door middel van een druppeltje houtlijm?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ron Bekijk bericht
    Kijk al uit naar de verwering. Wat die ovale gevallen betreft misschien kan je die maken door middel van een druppeltje houtlijm?
    Bedankt voor de tip Ron,zal het eens avonturen,moet die dan rechtstreeks aan het touw aanbrengen??

Grtz yves,

Standaard

Ja denkt onverdund met een kwastje aanbrengen op het touw en misschien nog en of twee keer herhalen maar even uit testen of het wil werken dit was het eerste wat me te binnen schoot toen ik je vraag zag.

Pagina 6 van 7 EersteEerste ... 234567 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten