Hoofdsponsor

1/144 U-boot VII C/41 "Atlantic version" 1/144[wip]

Ziet er verdomd goed uit Yves, daar ben ik jaloers op. ect knap werk.
Ben zeer benieuwd naar het eind resultaat.
grt Capri
 
Bedankt jongens....!!!
Alles zit erop,klaar voor de rigging,deze is reeds voorzien aan de uiteinde,nu nog knopen aan de voorkant waar de kabel ter hoogte van de zuiger aan twee kabels wordt bevestigd.
Achterkant komen de twee kabels zijdelings over de twee steunen naar de geschutstoren.
Er zouden ook nog een soort van ovaalachtige in de kabel moeten voorzien worden weet nog niet hoe ik da ga fiksen,we vinden der wel iet op.
Ga eerst het geheel in glansvernis zetten voor de verwering,is gemakkelijker werken dan wanneer de kabels reeds bevestigd zijn...

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Tot de volgende vrienden..

Grtz yves,
 
Kijk al uit naar de verwering. Wat die ovale gevallen betreft misschien kan je die maken door middel van een druppeltje houtlijm?
 
Kijk al uit naar de verwering. Wat die ovale gevallen betreft misschien kan je die maken door middel van een druppeltje houtlijm?

Bedankt voor de tip Ron,zal het eens avonturen,moet die dan rechtstreeks aan het touw aanbrengen??

Grtz yves,
 
Ja denkt onverdund met een kwastje aanbrengen op het touw en misschien nog en of twee keer herhalen maar even uit testen of het wil werken ;) dit was het eerste wat me te binnen schoot toen ik je vraag zag.
 
Knap hoor amai en benieuwd naar vervolg.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan