Hoofdsponsor

1/24 Mercedes - AMG GT3 [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25

Marin1

Well-known member
Registered
Lid geworden
21 feb 2015
Berichten
421
dit is dus de auto die ik wil samenfrutselen , zal proberen of ik hier een foto van op krijg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dank u , zeer goede en duidelijke uitleg met dat filmpje.
 
Succes met de bouw van de mooie mercedes, fijn dat het gelukt is met de foto, nu lekker bouwen.;)
 
nog 1 vraagje, kan ik aan een bestaand album foto's toevoegen of moet er iedere keer een nieuw album gemaakt worden ?
 
De inhoud van de doos maar dat hadden jullie al door waarschijnlijk .

attachment.jpg
 
nog 1 vraagje, kan ik aan een bestaand album foto's toevoegen of moet er iedere keer een nieuw album gemaakt worden ?

Zeer zeker Marin , je gaat naar Gallery, dan naar my albums en daarna je bewuste album aanklikken en dan zie je afbeeldingen uploaden :)
 
Veel plezier en succes met deze mooie kit (auto) en ook van Tamiya, dus pasvorm zal wel goed zijn ;)
 
Laatst nog met een collega bouwer gesproken die hem al af heeft ,naarheid schijnt valt ie vanzelf in elkaar. Topkit dus. Welke verf ga je gebruiken voor de body ?

Grts Anthony.
 
Tamiya staat nogal bekend voor het goed passen van de onderdelen, de verf die ik ga gebruiken is zero-paints.
 
Veel plezier met deze.
 
attachment.jpg

vandaag gaan we er aan beginnen, eerst alles uitgehaald en lijkt me kompleet, ik denk te beginnen met de body te schuren in afwachting van de verf die besteld is.
ben van plan om te schuren met 1000 en daarna met 1200 ( nat ).
 
bodemplaat ondertussen geschuurd en primer op, tis nog nie veel maar tis een begin.

attachment.jpg
 
beetje kleine pruts schilderen , is te warm voor grote werken ;)

attachment.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan