Hoofdsponsor

1/24 Mercedes - AMG GT3 [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Zien er prachtig en glanzend uit Marin, zijn die andere 2 auto's ook gespoten met de airbrush.
 
beginnersgeluk denk ik coachke.

Meen je dat nu echt dat dit je eerste werk is met een AB ? De afwerking van je lak is echt perfect glad en glanzend 👍🏻
De echte is wel mat, en de decals blinkend, benieuwd naar het vervolg. Keep up the good work !

Grts Anthony
 
Debart, nee die andere twee zijn gespoten met spuitbussen maar zijn al een paar jaar oud en nie zo echt gelukt.
 
Modestforest, ja eerste maal met AB, heb die zelfs nog maar een maand. en ja de echte is mat en misschien na de decals spuit ik er matte lak over, ben er nog nie uit.
 
Mannen den deze is een goede aanwinst voor ons forum he , prachtige stukken
Marc
 
Wat een prachtig resultaat en dat voor een eerste keer met een AB te werken.Succes verder.
Marc S
 
mooi gespoten en dat om te beginnen amai
 
en ook de zondag word hier gewerkt
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
 
gij zijt hier goed bezig , knap werk
Marc
 
beetje verder gedaan aan de cockpit:
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
 
Dat ziet er heel goed gedetailleerd uit!
Vraag: op de voorlaatste foto is een soort lasnaad te zien op de bumper. Moest die niet weggewerkt worden of verdwijnt dit onder de carrosserie?
Of zijn het kevlar decals?
 
Erwin, dat is inderdaad de naad waar de decals samenkomen, en die verdwijnt nie onder de carroserie, op foto zie je hem beter dan in werkelijkheid.
 
Knappe werkzaamheden proper gedaan
Marc
 
vandaag was het decal day , er moete er nog paar bij maar deze eerst laten drogen.
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
 
knap gedaan Marin.
Die droogtijden zijn inderdaad heel belangrijk.
 
Ben niet zo een liefhebber van auto's maar als het top is dan zeg ik het toch.. Zeer fraai werk..!!
En idd het spuitwerk, nie bepaald het niveau van een beginner, chapeau..

Grtz yves,
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan