Hoofdsponsor

1/24 Mercedes - AMG GT3 [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Dat ziet er al heel netjes uit, benieuwd naar de body (vandaag wordt het minder warm:). )

Grts Anthony.
 
vandaag aan de body begonnen, schuren tot hij volledig mat is en dan de primer erop, heb de verf vandaag ontvangen, donkergrijs trouwens eerste maal met airbrusch, hoop dat het wa meevalt.

attachment.jpg
 
Al goed bezig, ziet er goed uit.
 
Lekker kleurtje he
Zeg Marin heb je de verdunners en verharders er bij besteld ? Want die heb je nodig zeker de thinners voor de vernis
Marc
 
De verven van zero paints zijn airbrush klaar hebben ze me daar gezegd.
Marin
 
geschuurd , gewasen en gedroogd, klaar voor de primer.

attachment.jpg
 
Hoi Marin, heeft u zelf een spuitcabine gemaakt,denk dat op de foto te zien, succes met het spuiten.
 
Ja Bart, heb die zelf ineengeknutsels, maar dampkap begint af te zien van de verf, maar heb dn ook weer eigenzinnig gedaan en geen doek tussengestoken
 
zo deze staat in de primer, ik veronderstel dat ik hem best laat drogen tot morgen vooralleer de kleur erop te zetten ?
attachment.jpg attachment.jpg
 
Beste Marin let er op dat je op de leden dag niet verplicht bent eten te bestellen hoor daar ben je volledig vrij in , ik heb me daar een beetje gebrekkig over geschreven sorry
Marc
 
Lijkt strak gespoten op een speciaal modelleken, we volgen!
 
kon niet wachten tot morgen, de body toch maar in kleur gezet, nu de vraag :
laat ik die zo, zet ik daar vernis op ? attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Se Marin dat moet je nu zelf weten mat is tegenwoordig in zeker de dikke bakken soms kan ik het wel smaken , maar mijn voorkeur gaat nog altijd naar blinkend ieder zijn ding
Ik vind het wel mooi zo mat
Marc
 
origineel is hij mat, maar zie ook liever glanzend, in ieder geval zal er een laag vernis op moeten, al dan niet matte lak.
 
Een vernis zal erop moeten om te sealen. Bv de binnenkant van de body ook spuiten en een matte en glanzende naast elkaar, gewoon kiezen wat je zelf het mooist vindt
 
Laatst bewerkt:
prachtig gespoten Mrin, ik zou er vernis op doen, matte of glanzend is een beschermlaag, van spuiten heb ik niet veel verstand en kan u daar niet verder mee helpen al zou ik dat graag doen.
 
Eerst en vooral een glanzende vernis, niet alleen om te sealen maar ook als ondergrond voor eventuele decals.
Na het plaatsen van de decals kan je nog kiezen wat je er over spuit, glanzend of mat.
 
Marin , gij gaat mij niet wijs maken dat ge een beginner bent , gij kent de knepen goed hoor
Ziet er mooi stofvrij gespoten uit knap werk
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan