Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw VASA 1/150 Revell Einddatum 01-06-2018

Voor de meesten allicht geen verrassing... ik red het niet. Het is gewoon te veel werk voor me en mijn VASA zal dus nooit de deadline halen. Ik ben een weekje ziek geweest (waardoor 3 volle dagen minder tijd) maar zelf zonder dit ongemak zou het mij niet gelukt zijn. Ik had iets eenvoudiger moeten kiezen...

Ik bouw uiteraard verder maar doe het rustig aan, me haasten heeft geen zin meer, het geraakt toch niet op tijd af. Ja ik ben ontgoocheld in mezelf!

1000x sorry, ik vind het echt jammer.

Succes aan alle anderen!
 
Maakt toch niks uit , je verliest niks alleen dat je de dead line niet haalt , doe gewoon verder , je hebt tenminste geprobeerd
Marc
 
gewoon jammer voor ons dat we wat langer moeten wachten op het waarschijnlijk verbluffende eindresultaat.
Altans wat er nu staat gaat toch netjes die richting uit.
een andere Marc
 
Niet gaan haasten, gewoon rustig door bouwen zou ik zeggen.
 
Rustig verder gaan, het moet wel iets worden wat mooi is
 
Ben benieuwd naar eindresultaat wat knap gaat zijn.
 
thx allemaal... ja ik doe gewoon rustig verder... is wel fijne boot om te maken!
 
Voor de meesten allicht geen verrassing... ik red het niet. Het is gewoon te veel werk voor me en mijn VASA zal dus nooit de deadline halen. Ik ben een weekje ziek geweest (waardoor 3 volle dagen minder tijd) maar zelf zonder dit ongemak zou het mij niet gelukt zijn. Ik had iets eenvoudiger moeten kiezen...

Ja ik ben ontgoocheld in mezelf!

Als ik zie hoe lang je hiervoor niet had gebouwd of toch bouwvooruitgang had laten zien, een jaartje of 4, dan denk ik stiekem dat de start van deze bouw je misschien uit een bouwdip heeft gehaald en als dat het geval is, is alleen dat al winst.

Je hebt vol ingezet door dit onderwerp te kiezen voor een bouw die in vier weken af moet zijn, dat getuigt van moed en ambitie. Je hoeft daar zeker geen ontgoocheling aan over te houden, eerder het tegenovergestelde namelijk de trots dat je het probeert. Wie niet soms hoog inzet, zal ook nooit de hoogste sprongen kunnen maken.

Veel succes met de afronding, onthou dat deze groepsbouw in de kern eigenlijk niet meer is dan een instigatie tot bouwen. Nu de klok stilstaat, kun je relaxt verder.
 
Roy vd M. inderdaad hierdoor weer meer plezier in het bouwen. En dat ik het nu rustiger kan aan doen is alleen maar een pluspunt. De klok tikte iets te snel :D
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan