Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 Dodge Challenger RT 2010 [WIP]
Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8

Discussie: Dodge Challenger RT 2010 [WIP]

Standaard Dodge Challenger RT 2010 [WIP]

Beste medebouwers,

Onlangs was ik op Ebay aan het neuzellen en ik kwam een kitje tegen voor een spotprijsje , direct een bieding gedaan en wat bleek: ik was de winnaar van het ding , vol verwachting wachtte ik op de postbode want op het www vond ik maar weinig terug over deze kit. Het wonder geschiedde en ik kreeg deze doos toegestuurd :

Rap doosje opengemaakt ,en dit zat er in ( t'is nie veel )

Nog een bouwplan van exact één blaadje papier :

Snel aan het bouwen geslagen en na exact 24 min bouwtijd en zonder lijm (hier en daar wat kneedgum en tape op strategische plaatsen ) had ik een volledig model gebouwd (als da nie rap is...... )

Nu had ik nog wat verfjes staan die ik in Jabbeke had gekocht op de beurs , en ik ga wat proberen , hij wordt niet blauw zoals op de doos maar....

Dat zien jullie in het vervolg weet nog niet wanneer want zit midden in een verbouwing thuis

Grts Anthony

Standaard

Veel plezier met deze kit.
    Aan de onderdelen te zien is het dezelfde als de 2008 die ik gemaakt heb.

http://www.modelbouwen.be/threads/10...ighlight=dodge

Standaard

Dat zou zeker kunnen , hoop dat de raampartij bij de mijne wel past. De mijne wordt toch iets lichter van kleur.

Grts Anthony.

Standaard

Ik wou zeggen veel bouwplezier, maar hij is al af...
    Sometimes you win, sometimes you learn

Administrator/V.I.P JordiC's schermafbeelding

Standaard

Perfect voorbeeld van een 'naked kit'
    Bij vragen of opmerkingen, contacteer een moderator of beheerder...

Standaard

Ik heb liever iets anders “naked “ 😄😄😄

Standaard

Wow Anthony mooie wagen , maar nu vraag ik me af als de motorkap los licht waarom ze er geen motor in leggen raar die gasten ginder
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Mooie kit,wel jammer dat er geen motor bijgeleverd is.Maar toch veel succes gewenst.
    Marc S

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten