Hoofdsponsor

1/24 '82 Camaro [WIP]

Schaal 1/24 - 1/25
Da’s niet zo’n fijne tussenstand... jammer maar het was ook wel een heel lastig verhaal inmiddels.
 
Jeetje weer pech :( Je lijk mij wel daar gaat het ook regelmatig mis dus weet hoe je je voel.
 
Da's balen, maar deelnemen is belangrijker dan winnen gaat het gezegde. Benieuwd om deze alsnog afgewerkt te zien
 
Deze heeft lange tijd stilgelegen.
Maar nu toch af en toe een beetje aan gedaan.
Door omstandigheden geen tussentijdse foto's wel de eindfoto's.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Tijdens de meeting gezien en ik moet zeggen, strak in de lak en glad afgewerkt.

Wellicht niet de mooiste Camaro ooit ontworpen en misschien ook wat gedateerd qua uiterlijk, maar dat maakt het aanschouwen van een gereed model anno 2019 des te interessanter en leuker.
 
Ook mijne lieveling niet maar wel mooi gemaakt
Tof
Verzorg u goed en dat ge snel moogt herstellen
Hou je goed
Marc
 
Ik sluit me aan bij vorige comments : niet moeders mooiste Camaro , maar dat kan men van veel auto's uit de eighties zeggen, en over smaak en kleur valt niet te twisten he. kleine comment : misschien een beetje de pannellines accentueren met een wash of pannelliner zou wat meer contrast kunnen geven.

Greetzzzzz Modest
 
Accentueren van de panel lines zou dit model inderdaad ten goede komen.
 
Ook niet mijn lieveling maar vind het wel mooi gedaan.
Marc S.
 
Strak werk inderdaad! Ik ben geen autobouwer, en dus is het misschien de militaire modelbouwer in mij die spreekt, maar zou het niet mooi zijn als je de carrosserie wat inlijnt (dmv een zwarte pinwash) ? Ik denk dat je dan nog wat extra realisme en diepte creëert met een vrij simpele ingreep.

EDIT : oei, helemaal over het hoofd gezien dat dat van die paneellijnen al enkele keren gezegd is, laatste pagina gewoon gemist, sorry :O
 
Laatst bewerkt:
Nou zegt iedereen over je auto niet mijn lieveling. ik hou er wel van een beetje hoekig en net anders. Heel mooi geworden
 
Bedankt heren.

Zal het binnenkort eens bekijken om de panellines te doen.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan