Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Biber Submarine 1/35 Italeri [wip] Einddatum: 25-05-2018

Ik vind het er prachtig uit zien zo.
 
Ja vind hem ook wel ferm en knap
 
Knap werk mateke.. Zeer geslaagd aangezien de tijdmarge, torpedos zijn ook gaaf gespoten..!

Grtz yves,
 
bedankt voor de complimenten... om deze volledig te corrigeren tegen vrijdag weet ik nog niet of het gaat lukken, maar als we niet proberen...
 
Thx,

De eindfotos:
e0249088ef079224016ebaa72aa475d9.jpg

ce281e76f02877f8f1f9c3a26c6796c1.jpg

75f77bb97360d2b028e0d8d3c2e946c6.jpg

19694b2c5a4649f84679d8d6c89fc005.jpg

6ae1f4538a4d81953f07a4b72897a5c4.jpg

Eindverdict: het was een leuke bouw, en er staat eindelijk nog eens een afgewerkt model in de kast, wat al een tijd geleden was (hoewel met de rutan en de spit is dit toch het derde model in 2j). De nadruk had ik voor mezelf gelegd op het schuren en het spuitwerk. Na het spuiten en het bekijken van de correcties die nodig waren een beetje de moed verloren, maar toch doorgezet. Het is langs de ene kant moeilijk niks toe te voegen of te veranderen, langs de andere kant is het ook bevrijdend. Het enige wat ik echt mis is een simpele wash eigenlijk.Geen referenties opzoeken, geen tijd verliezen met detailleren en daar dan ook uiteindelijk stranden.

Hoewel ik er toch aan denk om deze nog eens te bouwen, maar dan iets uitgebreider, gewoon als vergelijking.

Al bij al een leuke ervaring, die smaakt naar meer, gewoon terug eens oob bouwen en weer concentreren op de basis.

Thx Roy voor dit idee.
 
Laatst bewerkt:
Toch net op tijd af :) Is toch wel een leuk model geworden zo met de camo.
 
Gefeliciteerd Bart, dit moet toch haast je eerste afgeronde model zijn (haha)

Serieus, dit mag toch echt wel een succes worden genoemd. Je hebt het model af, op het laatste moment, en wel met een ingewikkeld camouflageschema. Erg mooi! Ik zal zo direct het model in de hall of fame zetten.
 
Het is langs de ene kant moeilijk niks toe te voegen of te veranderen, langs de andere kant is het ook bevrijdend. Het enige wat ik echt mis is een simpele wash eigenlijk.Geen referenties opzoeken, geen tijd verliezen met detailleren en daar dan ook uiteindelijk stranden.

Hoewel ik er toch aan denk om deze nog eens te bouwen, maar dan iets uitgebreider, gewoon als vergelijking.

Al bij al een leuke ervaring, die smaakt naar meer, gewoon terug eens oob bouwen en weer concentreren op de basis.

Thx Roy voor dit idee.

Dank je. Misschien is er op een gegeven moment interesse in een groepsbouw met beperkte nabewerkingsmogelijkheden; zoals nu het aantal scratch-toevoegingen beperkt is. Het belangrijkste vind ik, dat je er plezier aan hebt beleefd. En het is natuurlijk leuk dat er weer eens een afgerond model in de vitrine staat.
 
Schitterend model geworden en dat binnen de tijd, gefeliciteerd
 
Echt wel knap geworden en mooie kleuren.
 
De camo vindt ik zeer geslaagd, en het model is, ondanks de ontmoeting met een "Tiger", knap gemaakt.
Proficiat ;)
 
Bart , prachtig hoor , idd knappe Camo , kortom een geslaagd project !
 
Hey

Bart, da's inderdaad wel een heel schoon duikbootje geworden.
Speciaal die camou, maar wel prachtig uitgevoerd.
Trots op jezelf man... ;) :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan