Hoofdsponsor

1/9 Sd Kfz 2 Kleines Kettenkrad [wip]

Vandaag het voorwiel afgewerkt. Morgen volgt een monikkenwerkje nl. de tracks ineensteken.

attachment.jpg

Grtz :wavey::23::wave:
 
Je hebt blijkbaar al foto's via pm uit de walk around boek. Is een heel goed boek. Heb hem ook liggen.
Mooie bouw al.
 
Heb nog een leuke URL van de bouw van een 1/9 Kettenrad voor je :)

Klikkerdeklik

Twee dagen lopen denken waar deze nu stond
 
Goed bezig , best grote schaal ( niet veel gebouwd hier op het forum , bedoel ik mee ) , straks na de bouw zal je , je kunnen uitleven met de kleurtjes/verwering.

Veel plezier verder aan deze ;)
 
Hallo iedereen,

De plakwerken zijn aan het einde. Heb alles ineengestoken zonder te lijmen. Sommige dingen staan nog schots en scheef maar dat komt omdat alles nog een beetje tegentrekt. Eens het gelijmd zal zijn zal het er veel beter uitzien.

De ongeschilderde foto's. -foto-

attachment.jpg

attachment.jpg

Groetjes :23::wavey::wave:
 
Heb dit altijd een speciaal voertuig gevonden.
Knap wat je er al van gemaakt hebt ;)
Zit er een Sd.Anh.1 bij om er achter te hangen?
Of een PaK...? ;) ;)
 
Bedankt iedereen.

@Beyond. Geen aanhangwagen of dergelijke bij de kit meegeleverd. Zou wel een leuk idee zijn maar denk niet dat dit op die schaal te vinden is.
 
Xavier,

Die PAK 38 ijkt mij een beetje zwaar om door zo een klein voertuig getrokken te worden en die Sd Anh 1 scratchen reikt spijtig genoeg niet tot mijn mogelijkheden.
 
Na jaren geen modellbouw gedaan te hebben heb ik plots de kriebels terug te pakken. Mijn kettenkrad die al een tijdje smeekte om af te werken is nu afgewerkt. Heb er een DAK versie van gemaakt. De decals waren een ramp. Eens in lauw water braken ze gewoon in stukken vaneen(oude doos van 1999).Heb er nog het beste proberen van te maken maar je ziet het natuurlijk door het retoucheren enzo.De tracks zijn al geweathred. Zal hier en daar de rest nog een beetje weatheren met zandpoeder van MIG. Hieronder een paar foto's van het afgewerkte model.

Groetjes 😉😉😉
 

Bijlagen

  • 20221218_121015.jpg
    20221218_121015.jpg
    328 KB · Weergaven: 21
  • 20221218_120956.jpg
    20221218_120956.jpg
    315,5 KB · Weergaven: 21
  • 20221218_120942.jpg
    20221218_120942.jpg
    330,7 KB · Weergaven: 21
Goed dat je terug de hobby in bent gerold en dat met de Kettenkraftrad, zo’n grappig voertuigje. Je kennis van het bouwen heb je blijkbaar steeds in het achterhoofd gehouden, de afleverkwaliteit is prima.
 
Dat is een mooi model geworden.
Blij om je terug te zien :)
 
Hey Jeanke, blij je terug te zien man !
Mooie Kettenkrad, ga je er nog een wash op aanbrengen?
 
Hallo Erwin. Ga er nog een lichte wash opdoen en een beetje verweren met zand van MIG
 
Altijd mooi op zo een schaal.
Hoe zijn de details van deze kit?
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan