Hoofdsponsor

1/24 Golf GTI I (Revell)

Schaal 1/24 - 1/25

Modestforest

Well-known member
Registered
Lid geworden
27 nov 2014
Berichten
1.065
Beste medebouwers,

Jullie dachten misschien dat ik stil heb gezeten na de Kever en het begin van de Mercedes, niets is echter minder waar, bij wijze van experimenteren met ZP en wat ervaring opdoen heb ik de Golf GTI 1 van Revell gebouwd, ook is ie wat verlaagd en staan er andere velgen op die ik op de kop tikte in Jabbeke op de beurs in Maart , en dit is het geworden :

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ik weet dat hij niet perfect is maar ik heb mij super geamuseerd met deze super kit (ik kan hem aan iedereen aanbevelen, veel detail en past super goed ) Laat maar weten wat jullie ervan vinden

grts Anthony
 
Knap bakje, mooi gespoten,...
Ik mis enkel een nr-plaat ;)

[Edit] Ik zie nu pas dat er één aanhangt, enkel niet op de laatste foto's :8 ;)
 
Ziet er prachtig uit de golf.
 
enjoy the club , Anthony geweldig werk en da voor een beginnend forum lid goe kerel , hopelijk kom je naar onze ledendag kan ik hem in het echt keuren
grt
Marc
 
Mooi gespoten,is echt een mooie golf geworden.
Marc S
 
Die is goed gelukt, beter dan de Kever die zeker al niet slecht was, dus er zit progressie in!
 
Hier rollen mooie auto's van de band op het forum.
 
Is hier precies een klein VW garagebedrijf aan het worden.
Mooie wagen, mooi kleur.
 
Heren, dank voor de lovende woorden. Heb al een ander projectje op stapel staan, al weet ik niet of er de komende tijd veel zal gemodelbouwd worden, eind deze week beginnen ze eindelijk aan de langverwachte verbouwing van ons huis. We zien wel

Grts Anthony.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan