Hoofdsponsor

Video's Youtube niet zichtbaar

Roy vd M.

Administrator
Administrator
Lid geworden
13 apr 2014
Berichten
9.960
Er zijn wat klachten over Youtube-video's die niet zichtbaar zijn op het forum. In plaats daarvan, krijg je een zwart scherm.

Dit heeft waarschijnlijk niets met het forum te maken, omdat de meeste forumleden de video's wél kunnen zien.

Als je online zoekt naar dit probleem, kom je verschillende topics tegen.

Een recent topic staat hier. Daar is het probleem gelegen in Adblock, een programma'tje dat advertenties blokkeert.

Een andere oplossing (dat een niet-forumspecifiek probleem aanpakt) is hier te lezen.

Voorlopig zal ik mijn geplaatste video's laten vergezellen van een hyperlink naar diezelfde video's. Krijgt een forumlid een zwart scherm, dan kan 'ie op die link klikken om de video alsnog te zien.
 
ok Roy dat is sympathiek nu kunnen de mensen die het niet kunnen ook nog volgen
Tof
 
ik meen ergens gelezen te hebben dat Pascal ook geen youtube video's via het forum kon bekijken, en ik herinner me dat hij zo'n Adblocker geinstalleerd heeft op zijn pc. Dus daar gaat waarschijnlijk het probleem liggen ;)
Bij de computer/laptop van de persoon zelf, niet bij het forum of youtube 8)
 
Ik heb nu ook de link toegevoegd aan het filmpje. Ik kan filmpjes nog allemaal zien hier, al zijn er andere websites waar ik bepaalde of andere filmpjes niet te zien krijg of niet kan afspelen. Dat is met een Samsung tablet. Op de pc geen problemen.
 
Dan is er waarschijnlijk geen juiste player op je tablet geïnstalleerd. Dat komt vaker voor, is een andere OS (operating system) dan op een pc. Staat flash wel op je tablet en is die up to date? Dat is overigens ook op de pc het geval, check op de pc of de add-ons van de browser up to date zijn, dan wel niet per ongeluk zijn uitgeschakeld. Sommige anti virus programma's zien een dergelijke player nog wel eens aan voor gevaarlijk, vaak onterecht.
 
Bedankt mensen om het bekijken van probleem maar kan intussen filmpje dat Erwin gepost heeft bekijken.
Bij windows stel ik mij allang geen vragen meer want dat brengt alleen de nodige frustratie.
Heb inderdaad adblock maar is niet het probleem.
 
Wel handig als je vertelt wat dan wel het probleem was.
 
Dat ik het niet weet.
Na inloggen was het probleem weg.
Soms log ik in en zie geen foto's en de dag erop of de zelfde avond dan weer wel.
Nu dat ik dat weet maak ik mij er niet druk meer over en onderneem zelf niets.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan