Hoofdsponsor

17de ledendag 17 Juni 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.

Camaro69

Administrator/V.I.P.
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
5.765
Op 17 Juni zal onze 17de ledendag plaats vinden. (opgelet, deze keer is het op een ZONDAG!!!)
Met dank aan TSA stellen zij opnieuw hun clublokaal ter beschikking.
Ook zal er weer de mogelijkheid zijn om daar te drinken en te eten.

Soepje vooraf, goulash met kroketjes als hoofdmaaltijd
(vegetarische versie voor handen) en een lekkere ijsje nadien.
Voor de prijs van 15€

Het adres waar dit alles zal plaatsvinden is:

Leugenberg 187A
2180 Ekeren

Elk lid van het forum is welkom.
Ben je nieuw of al jaren actief op het forum.
Ook is er de mogelijkheid om demo's te geven.
Dus wie een demo wil geven, laat je horen.
Ook kun je afgewerkte projecten of projecten waar je aan bezig bent meebrengen.

iedereen is welkom vanaf 10u tot... meestal 17u (we gooien niemand buiten)
je bent vrij om te komen de uren dat je wil.

Voor degene die zich opgegeven hebben voor middageten, gelieve dan wel tegen het middaguur ter plekke te zijn

Hopend op goed weer en een talrijke bijeenkomst,
tot dan, het beheer.
 
Laatst bewerkt:
Ik probeer erbij te zijn, heb 'm in de agenda gezet.

Doe mij maar de schnitzel met aardappel, tomatensoep en de huisgemaakte bavaroise.
 
Ajaijai, vrees dat ik verstek zal moeten laten gaan, kom die dag pas terug uit Normandië.
 
Ik ben er tot de middag, vrije dag is aangevraagd.
Als die wordt goedgekeurd ben ik er heel de dag bij.

Fred
 
Ik ben ook van plan om te komen
 
Ben ook van de partij, hoofdwaarschijnlijk met de vrouw.
 
Als mijn vrij weekend zo blijft in juni dan kan ik er weer bij zijn..!!:laugh::laugh:

Grtz yves,
 
eindelijk eens een zondag. nu kan ik eens langskomen.:)
 
kheb het in mijn agenda gezet, ik zou er moeten in slagen om tot daar te raken dat weekend.
 
Den deze is er in principe ook, breng mogelijk nog wat collega bouwers mee.
 
Vanmorgen zat ik na te denken, als workshop kan ik dit jaar misschien eens iets doen, ipv gans mijn winkel boel mee te brengen.

Als er mensen zijn die interesse hebben om een workshop te zien over hoe je gebouwen maakt met styrodur dan kan ik daar wel voor zorgen. Dan toon ik ter plekke hoe je stenen maakt in een styrodur plaat en schilder ik die om een realistisch resultaat te komen.
 
awel, dat lijkt me wel interessant ;)
Misschien dan de materialen die je gebruikt meebrengen om evt. te verkopen aan degene die interesse hebben
 
Zeker doen heb er alle interesse voor ( tiger ) heeft het al eens getoond
Marc
 
ok ik zal voorbereidingen treffen tegen dan. Ik zal idd de nodige spullen mee hebben voor zij die ze eventueel willen aanschaffen.

Ik zal nog wel even herinneren dan ook maar als er mensen zijn die graag iets willen van de shop kan ik altijd hun bestelling mee brengen naar daar.
 
Dju, ik ben dan nog op vakantie in Frankrijk. Jammer, ik had er heel graag willen bij zijn. Is er nog een tweede ledendag in 2018 ?
 
Ben de dag ervoor op Werchter Boutique naar het concert met oa Bruno Mars en Oscar and the Wolf . Als ik niet te gehavend thuis geraak kom ik misschien af.
 
Dju, ik ben dan nog op vakantie in Frankrijk. Jammer, ik had er heel graag willen bij zijn. Is er nog een tweede ledendag in 2018 ?

Normaal gezien zal er ook nog een tweede ledendag komen dit jaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan