Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
17de ledendag 17 Juni 2018 - Pagina 7
Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567
Weergegeven resultaten: 91 t/m 98 van 98

Discussie: 17de ledendag 17 Juni 2018

Super Moderator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Was inderdaad een heel leuke dag en vloog om in een paar minuten leek het wel!
    Bedankt voor de foto's......was mijn camera vergeten.....

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

papiermodelbouw.forum2go.nl

Penningmeester / V.I.P. PeiperJ's schermafbeelding

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the--Mouse Bekijk bericht
    Was inderdaad een heel leuke dag en vloog om in een paar minuten leek het wel!
    Bedankt voor de foto's......was mijn camera vergeten.....

Fred
    Was ik ook vergeten , tot ik net voor de groepsfoto ontdekte dat ik hem toch bij had ... hmm, ben ik toch een pipo, maar dat wisten jullie al

Standaard

Filip das geen erg , Steven heeft de sfeer met zijn foto's goed laten zien
    Daarvoor ook mijn dank
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Het was een zeer aangename dag, maar zoals altijd vliegen de uren veel te snel voorbij...

Bedankt aan de sponsors die donaties hebben gedaan voor de tombola (die door CamaroZ28 & Krutje in recordtempo uitverkocht was )

Dank aan de Leden van TSA om de locatie ter beschikking te stellen, en om iedereen te voorzien van spijs en drank.

Bedankt aan de leden die aanwezig waren en de ledendag telkens weer een leuke dag maken

En bedankt aan de mede-moderatoren om te helpen alles in elkaar te steken

Ik heb er van genoten

Tot de volgende

Standaard

Kan hier niet veel meer aan toevoegen behalve dat de afwezigen (weerom) ongelijk hadden.
    Was heel leuk en mooie demonstraties ook.
    Dank natuurlijk aan de mensen van TSA maar ook aan de dames van de forumleden die aanwezig waren en die het op hun beurt toch iets gezelliger maakten.
    Kijk al uit naar de volgende !
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Ik kon er deze keer niet bij zijn, met wat pijn in het hart...

De volgende ledendag zal ergens in oktober-november zijn neem ik aan. Ik kijk er al naar uit.

Grts,
    Joost
    -------------------------------------------------------------------------
    PAPER BEATS ROCK!!!
    -------------------------------------------------------------------------
    Our patience will achieve more than our force.
    (Edmund Burke)

Standaard

Het was inderdaad weer een leuk moment ,ik kwam pas toe in de namiddag ,maar net op tijd voor de groeps foto!!! en daarna nog lekker gepraat met de leden ervaring gedeeld met erwin over Normandie gesproken Roy intensief zien klussen aan wat bedoeld was 1 spiegel maar uitliep tot meer dan, fredje aan de zeppelin ,Tiger maakte een bezemstuk voor boompjes ...altijd tof zo een ledendag ,koopspookje was er ook weer!!!!

Standaard

Ziet er daar heel geslaagd uit,

Jammer maar ik moest 'weeral' werken
    Zal in de toekomst toch wel een keer op een vrije dag vallen en anders moet ik maar eens verlof nemen zodat ik ook eens enkele leden persoonlijk kan ontmoeten.

Grtz.

Luc

Pagina 7 van 7 EersteEerste ... 34567

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten