Hoofdsponsor

17de ledendag 17 Juni 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn er hier trouwens ook bouwers die vaak bomen en dergelijke fabriceren? kwestie van eventueel nog wat tips te bekomen en te weten wie ik daarvoor zou kunnen aanspreken. Moest zich hier in de toekomst iemand voor geroepen voelen om dit te demonstreren hou ik me zeker kandidaat.
 
hoi allemaal, ik heb een vraagje? is er iemand op de ledendag die veel afweet van scratchen en eventueel wat dingen kan en wil tonen? want das nog een zwak bij mij. ben nu bijvoorbeeld bezig met spiegels van een leopard 1 te scratchen maar tot nu toe not much luck.
 
hoi allemaal, ik heb een vraagje? is er iemand op de ledendag die veel afweet van scratchen en eventueel wat dingen kan en wil tonen? want das nog een zwak bij mij. ben nu bijvoorbeeld bezig met spiegels van een leopard 1 te scratchen maar tot nu toe not much luck.

Ben er vrij zeker van , dat wel iemand de tijd zal nemen om de basis te tonen of uit te leggen , komt zeker goed :)
 
We kunnen misschien eens samen gaan zitten voor die spiegeltjes. Als je toont hoe die eruit zouden moeten zien, kan ik misschien wat materiaal / gereedschap meenemen. Als jij meeneemt wat jij gebruikt, komt het wel goed.
 
Zijn er hier trouwens ook bouwers die vaak bomen en dergelijke fabriceren? kwestie van eventueel nog wat tips te bekomen en te weten wie ik daarvoor zou kunnen aanspreken. Moest zich hier in de toekomst iemand voor geroepen voelen om dit te demonstreren hou ik me zeker kandidaat.

dat hangt er vanaf welk soort bomen je wil hebben.
 
dat hangt er vanaf welk soort bomen je wil hebben.

Alle soorten bomen in feite. Loofbomen, dennen, mangroves,... in mindere mate palmboompjes. Zolang het maar 1/35 schaal betreft.
 
Alle soorten bomen in feite. Loofbomen, dennen, mangroves,... in mindere mate palmboompjes. Zolang het maar 1/35 schaal betreft.

Ik kan je wel een paar tips geven. En ik zal kijken om wat materiaal mee te brengen naar de ledendag om het wat duidelijker te maken.
 
Als ik zie als er iemand een vraag steld of een probleem aankaart die hij heeft en er onmiddelijk zoveel positieve reactie's komen daarop dan kan ik alleen maar zeggen en vaststellen dat ik blij ben bij zulke positief ingestelde forumleden terecht te zijn gekomen.
Gewoonweg een prachtforum met prachtige mensen. 😉👍👍👍
Zie jullie overmorgen😊
 
Er zijn wat veranderingen gekomen in het programma voor volgend weekend ,dus in de namiddag vanaf 13.00 hr ga ik en mijn vrouwtje langst komen ik zal mijn bouwsels van de groepsbouw eventueel meebrengen.
 
Wat betreft het scratchen, als er voldoende interesse is wil ik wel een half uurtje gaan zitten om de basisstappen (=het bepalen van vormen en hoe die te maken) uiteen te zetten. Bijvoorbeeld aan de hand van mijn 1/24 Volkswagen Kever-carburateur, die theoretisch een goed voorbeeld vormt:

35248968040_b41a166bcc_k.jpg

Laat maar weten of iemand hier belangstelling voor heeft.
 
Er zijn wat veranderingen gekomen in het programma voor volgend weekend ,dus in de namiddag vanaf 13.00 hr ga ik en mijn vrouwtje langst komen ik zal mijn bouwsels van de groepsbouw eventueel meebrengen.

Cargo, blij te lezen dat je er ook bij zal zijn.
Als je nog altijd die kit van die zwarte Packard Twelve hebt en wil wegdoen voor een prijsje mag je die altijd meebrengen.
 
Mensen ik ben bang dat ik zondag er niet bij zal zijn, nu werd het de laatste weken al onzekerder. Maar ik moet ergens een besluit nemen. Iedereen heel veel plezier
 
Oei !!! Zal veeleer woelen gelijk den woelrat in bed worden
 
Bij mij staat alles al klaar ons madam haar stoeltje , mijn gebouwde kitjes en een paar leuke prijzen
 
ja het voordeel is wel ik heb nog er nog een spiegeltje van het is meer een spiegeltje namaken eigenlijk maar ik zal het meenemen net zoals de probeersels die niet zo goed gelukt zijn.alsmede het materieel. :-)
 
Ik was er wel kort maar toch een heel leerrijke demo van burglar gevolgd.
Als dove was het wel moeilijk om te verstaan maar voor mij was het belangrijker om te zien hoe burglar met zijn "vingers" werkt :eek:)
Volgende keer zal ik wel langer blijven maar vandaag had ik nog andere verplichtingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan