Hoofdsponsor

17de ledendag 17 Juni 2018

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga ook aanwezig zijn en jullie mogen me ook opschrijven om mee te smikkelen van de heerlijke keuken van lieve die gastvrouw en gastheer (graag de goulash )
 
Baenske zal ook aanwezig zijn! ook graag 1X het menu.
 
bijna vergeten, mij mag je meerekenen voor het middag eten
 
:|
Ik ga deze maaltijd overslaan, wellicht ga ik een frietje stekken in de frituur?
 
dit gaat de eerste keer zijn dat ik verstek moet laten gaan mannen, schoonouders hebben een diamantenbruiloft dus daar kan ik niet onderuit.
toch veel plezier allemaal en maak er iets mooi van :)
 
Sorry voor last maar wij passen voor de goulash en brengen zelf iets mee .
 
Laatst bewerkt:
Ik kom langs tot 15:00 uur.
Ik hoef geen eten, hou niet van Goulash :tongue:

Fred
 
Ik lust dit helaas ook niet , en zal bijgevolg m'n koffiekoeken eten met een lekkere koffie aan de bar :)
 
Er kan nog tot 2/6 doorgegeven worden wie een menu wilt.
Op 3/6 word alles doorgegeven.
Kijk er al naar uit.
 
hoi ik zal er bij zijn. ben ik nog op tijd voor het middageten?
 
maar als ik te laat ben geen probleem :-p
 
ik noteer je nog erbij, Danny ;)
 
Sorry mensen maar tot mijn grote spijt moet ik mijn bestelling annuleren want er is iets tussen gekomen,ik kan deze maal niet op de ledendag aanwezig zijn.
Marc S
 
De ledendag komt dichterbij...
Gelieve rekening te houden met het startuur (10u) en dus niet al om 9u met je modellen zitten te slepen over de parking.
Als forumbestuur willen we ook graag op voorhand de tafelverdeling bekijken, even bespreken met de mannen van TSA...
 
Graag zou ik rond 10u30 al mijn demo willen geven ivm het maken van gebouwen met styrodur. Dit omdat ik kort na de middag opnieuw moet vertrekken; door de opstart van de nieuwe vechtsportschool heb ik een hoop werk bij na mijn uren en zondag heb ik rond 15u een vergadering met de andere trainers.
 
lijkt me wel haalbaar om tegen 10u30-10u45 te beginnen met je demo ;)
 
Vermits de demo om "half elf" begint zal ik proberen er ook te zijn ipv namiddag.
Interesseert mij ferm.

Mijn namiddag zal ik aan mijn moeder in woonzorgcentrum spenderen ... om haar zoetjes en keiblij te houden heb ik beloofd voor haar een lekkere taart te kopen :eek:)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan