Hoofdsponsor

1/24 Corvette '69 [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Dan worden het breekwerken of zaagwerken maar dan gaat hij naar mijn zin door zijn knieën gewoon plat
Sorry vrienden maar ben misschien al een oude vent maar vind het nog altijd heerlijk een diep verlaagde auto
Marc
 
Heb jij spoorverbreders opgestoken Marc?
De banden vooraan komen uit de kassen en dat was bij de originele waarschijnlijk niet het geval.
Zijn de 4 banden even breed? Zou anders denken dat de bredere achterbanden nu vooraan liggen.
 
Voor mag hij iets zakken vind ik maar niet veel, succes.
 
@ Erwin ze gaan er juist onder millimeter werk , het zijn de originele banden want de achterste zijn groter niet breder das normaal bij sommige sportauto's
Ik heb ondertussen de wielen al los gemaakt en ga ze dieper leggen , vanavond misschien dan kan ik hem afmaken want er is nog het 1 en ander aan te doen
Dank u voor het meedenken
Marc
 
Ik heb toch ook het "gevoel" dat de voorste banden iets te veel naar buiten komen...:33:

Het kleurtje staat hem wel goed ;)
 
Ik heb hem al in het echt kunnen zien en het is inderdaad een zeer mooie kleur.Ik persoonlijk zou de wielen een andere kleur gegeven hebben maar dat is gewoon een kwestie van smaak.Vanvoor iets lager en dan hij bij de rest in de vitrinekast.
Marc S
 
Vooraan verlagen Marc , het is net alsof er tien zakken cement in de koffer zitten :)


Grts Anthony.
 
Veul beter nu he ondertussen is de Vette af geraakt na veel tussenstops ben ik er toch geraakt
Wielen er terug afgedaan en hoger geplaatst in de wielkassen he anders denken jullie dat hij nog hoger komt en tis mijn goesting nu
Oordeel zelf maar


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Hij is af Groetjes
Marc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Stukken beter zo Coachke.
 
Dank u gentlemen voor uw reactie
marc
 
Mooi resultaat Marc, de verlaging is ook goed gelukt.

Ik denk dat ge nog een diepere glans op uw bodies kunt krijgen. Hoeveel lagen vernis zet ge meestal op een body ? En wordt die daarna gepolijst ?
 
Idd veel beter Marc , wat wordt de volgende ?

Grts Anthony
 
Anthony ik ga de GT 40 proberen af te maken en dan weet ik het nog niet
@ Pascal een laag of 4 en de Vette is bijna helemaal geslist ( schuren met zeer fijn schuurpapier ) en daarna op gepolijst met speciale dure producten die ik van een vriend heb gekregen die niks anders doet dan Porsches , Jaguars , Aston Martins op kuisen naar nieuwe staat de producten zijn veel beter dan Mc guires
Maar het is de kleur die niet genoeg diepte geeft je hebt met sommige kleuren die lijken dat ze niet echt blinken VW heeft dat ook in zijn gamma , mijne golf is donker metaal blauw wel als die vuil is blinkt die nog tegenover bepaalde kleuren
Je zal hem wel zien op een leden dag
Bedankt voor jullie reactie
marc
 
Marc, das een mooie Vette en die velgen vind ik een goede keuze, staan 'm goed. En verlaagd is zeker veel strakker dan voordien. Netjes hoor ^^
 
Dank u mannen , ja ik vind hem zelf nu goed zo
Marc
 
Toch wel knappe bak geworden en mooie auto.
 
Hij heeft nu de perfecte hoogte.Heel mooi resultaat.
Marc S
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan