Hoofdsponsor

1/24 Ford GT 40 [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Je bent stevig in form Marc mooi werk.
 
Beste vrienden tot hier de bouw van de Ford GT 40 , nu ga hij even op " on hold " tot ik iets gevonden heb van decals , misschien proberen dat stukje te spuiten
Ik zie wel
Marc
 
Marc, al eens gekeken bij Renaissance Decals?
Meen dat zij een dergelijke set hebben.
 
klopt Erwin maar ze zijn niet correct zoals de deze zijn bij Domino heb ik er nog gevonden , ik weet nog niet hoe ik het ga oplossen
in ieder geval tof voor het meedenken
Marc
 
bedankt Erwin maar zoals ze schrijven is het denkelijk een replica ten eerste de wielen zijn spaak wielen ( rayon ) de uitlaat is ook niet correct
Maar niettemin zonde van zo een auto
 
Als je kiest voor spuiten, waar je denk ik bijna niet onderuit komt, moet je al het oranje spuiten anders krijg je geheid kleurverschil met decals.
Ook een ander setje decals als je die al vind kan maar zo kleurverschil hebben.
 
Hallo beste vrienden ben terug gestart met de Ford
Nu kwam ik tot de vaststelling dat de achterzijde al mocht gekleefd worden en bij nader bekijken van beelden van de echte zou dat 1 geheel moeten vormen met het achterste deel ( motorkap ) dus ben ik begonnen met plamuren en schuren en primeren

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Maar ik heb 1 grote tegenslag dat is het kleurverschil zoals Mark al had vernoemd en eerlijk het is niet naar mijn zin , ik denk dat ik opnieuw ga beginnen met de voorzijde ik weet het nog niet ben er nog niet uit
De prijs voor een setje decals is duurder dan de kit zelf en zint me niet
Marc
 
Prachtig geschuurd en geplamuurd marc, zie de naad niet meer.
 
dat is allemaal geen probleem Bart ik ben een oplossing aan het zoeken voor mijn kleur oranje
bedankt mannen voor jullie aanmoediging
Marc
 
Zp heeft toch het oranje voor Gulf racewagens Marc ?!

Grts Anthony.
 
Anthony dat is het probleem niet maar de rest van de decals ben ik dan ook kwijt he , maar het grote probleem is dat fijne zwarte biesje naast de oranje lijnen is zo moeilijk na te maken
Maar ik denk eraan om de verf te bestellen zoals je zegt er is geen haast bij , liever er wat langer over doen dan snel snel het ineen steken
Bedankt voor het meedenken
grt
Marc



Dank u voor het weghalen
 
Laatst bewerkt:
Beste vrienden ik heb zojuist besloten om deze bouw weer even opzij te leggen
Wat ga ik nu doen wel een set decals kost rond 20€ plus verzendkosten en dan heb ik een blaadje decals , nu voor hetzelfde geld heb ik een volledige kit met decals erbij , de verf heb ik nog dus kan ik beter een nieuwe beginnen en deze een ander kleurtje geven he
Tijd terwijl ga ik iets anders beginnen dozen genoeg hoor
ik laat het wel weten
groetjes
marc
 
Je hebt gelijk dat je hem opnieuw opzij legt Marc, beter zo dan compleet verknoeien.
 
Zoals je zegt een nieuwe kopen en deze met een eigen invulling verder maken, of de decals uit de nieuwe op deze plaatsen en de nieuwe zonder decals met een eigen invulling
 
Je kan ook de decals van je nieuwe kit inscannen uitprinten en gebruiken voor de huidige of je nieuwe bouw.
 
Ok Dirk dat kan ik zeker doen maar waarom zou ik als ik een tweede heb , dan kan ik beter een andere versie maken he ? Het internet staat vol mooie GT 40
Marc
 
f
52028548634_0cc50326f5_c.jpg






















Na 4 jaar in de ijskast gezeten is de Gulf GT 40 afgeraakt de reden was dat ik de juiste kleur niet had voor onder de neus , de kleur kwam niet overeen met de kleur van de decals , maar nu dank zij mijn vrouw waar we samen de kleur zelf proberen te maken hebben
Hopelijk vinden jullie hem toch nog mooi
Marc
 
Blijft toch altijd een mooie bak, vroeger was ik zot van de Kyosho RC versie ervan, maar het is er nooit van gekomen om die kit aan te schaffen omdat het in die tijd ook nog niet zo evident was om een rc circuit te vinden om met een verbrandingsmotor te rijden (er was toen immers nog geen internet hé), en een electro-versie was er dacht ik niet.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan