Hoofdsponsor

1/24 Ford GT 40 [wip]

Schaal 1/24 - 1/25
Leuk werkje al die ringen schilderen :) Wat ik wel jammer vind is dat je die twee sinckmarks niet even een laagje putty heb gegeven.

Trumpeteer had deze ook ook alleen in de schaal 1/12 of 1/16? Ik wilde deze wel kopen toentertijd maar na het lezen van diversen reviews over de kit maar niet gedaan :)

1:12 die heb ik compleet met alle uitbreidingen liggen 8)

En als je foto's zoekt, kijk hier, https://www.alamy.de/search.html?ps...0&edoptin=&customgeoip=&ps=100&pn=2&cbstore=0
 
Laatst bewerkt:
Wow Mark knappe beelden bedankt om ze te delen
Marc
 
vandaag de hele dag goed mijn bezigheid gehad met het interieur en verder kleinigheden
Veiligheidsriemen geplaatst en een sinkmark verwijderd op aanraden van onze wakkere toffe collega's

attachment.jpg


attachment.jpg


attachment.jpg
 
netjes hoor en zaten de gordels in de kit bijgeleverd?
 
Thanks Ron , neen die gordels heb ik ooit eens apart gekocht ook met een setje P.E. gordelslotjes
Marc
 
De gordels maken het echt compleet,mooi zo.
Marc S
 
Wat heb je met die zetels gedaan Marc ? op de vorige foto's zijn ze nog helemaal glad aan de randen en nu zitten er deukjes in, ik begrijp de bedoeling maar hoe heb je dat gedaan ?

grts Anthony
 
Beste Anthony die zijn gewoon zo in de doos het stellen vouwen voor die mee in de plastiek gegoten zijn , bij mijn Jaguar was dat ook zo
Misschien wat gezichtsbedrog de eerste foto's
Marc
 
Beste Anthony het raadsel is opgelost want ik heb mijn vorige beelden nog eens bekeken , ik moest wel even lachen hoor , mijn schuld dikke bult
Reden de stoelen stonden onderste boven daarom zag je de vouwen niet ah ja in de rug zijn geen vouwen he op de laatste beelden zitten de stoelen goed
Sorry vriend
Marc
 
He je eigen post bewerken?

Wie is er hier nu blind? Anthony en ik in iedergeval niet :P
 
Hey Mark ben even niet mee hoor op de eerste fotos staan duidelijk de stoelen ondersteboven het chrome stukje moest onderaan staan

Marc
 
ford-gt-interior-photos-photo-ford-gt40-superformance-mk1-interior-of-ford-gt-interior.jpg


2-interior-w800-h800.jpg
 
Precies wat commotie om die zetels , ik weet het niet maar denk dat ze op de eerste foto”s juist stonden dan ? Het leven van de modelbouwer kan toch ingewikkeld zijn hè Marc 😄

Grts Anthony.
 
Beste Anthony sorry maat maar de stoelen staan correct , de welving moet aan de rug zijde staan voor de bewegingsvrijheid van armen en ook voor het snel in -en uitstappen
Ik heb snel een screenprint gemaakt van mijn bouwplan daar zie je duidelijk het vierkant of rechthoekig stukje dat naar onder moet staan en bij mij in het eerste stond dat boven , eerlijk ik dacht ook dat het zo moest , de stoel past op beide manieren
Ik denk dat het soort schakelaar is
Kijk maar naar het voorbeeld

attachment.jpg

Sorry voor het misverstand
Heb nu wel een ander katje te geselen heb de GT in kleur gezet en de voorste motorkap komt gewoon de verf er terug af een mooi blauw vel in zijn geheel
Straks beelden
Marc

P.s. de beelden hierboven van Mark waarvoor mijn dank zijn van een straatversie GT 40
 
Na even de hierboven uiteenzetting ga ik verder met mijn bouw de body staat mooi in kleur ( zero paint ) de verf spuit werkelijk fantastisch
Behalve als je vergeet iets te ontvetten eigen schuld dikke bult ( zoals ze hier zeggen )
Alles was perfect gespoten behalve het motorkapje daar kwam plots de verf los

attachment.jpg

attachment.jpg

De body

attachment.jpg

attachment.jpg

Het instrumenten paneel

attachment.jpg

attachment.jpg

De versnellingsbak met de uitlaten er boven op meer zie je er niet van bij deze kit

attachment.jpg

attachment.jpg

Dat was het voor nu
Gelukkig kwam de verf er helemaal goed af zonder te schuren is ondertussen ontvet geschuurd en terug in de witte primer gezet
Marc
 
Gaat weer vlot vooruit.Misschien iets te rap geweest wat ontvetten betreft.Ben benieuwd naar het vervolg.
Marc S
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan