Hoofdsponsor

1/350 Tussendoor projectje: 1/350 U-Boot Typ VIIC[WIP]

Beste Wouter tot mijn spijt moet ik u mededelen dat ik maar 1 foto zie en een hoop kruisjes
Marc
 
Oesje, das vreemd, ik heb ze met succes in het foto album kunnen uploaden en hier bij mij zie ik alle foto's...Ik heb dat nog eens voorgehad maar ik weet niet meer hoe ik dat toen heb kunnen oplossen...welke browser gebruik je? Ik gebruik Chrome.
 
Ik zie alles staan, hoor, Wouter. Ziet er heel goed uit zelfs.
 
ik zie ook alle foto's , Prachtig eindresultaat.
Eveneens de beste wensen voor 2021
 
Steven en Marc, dankjulliewel voor de complimenten.

Ik denk dat ik gevonden heb wat er is foutgegaan: ik had foto's geupload in mijn album maar vergeten dit op te slaan. Blijkbaar verdwijnen de foto's dan na 1 uur. Wel vreemd dat in mijn Google Chrome sessie - zelfs na verschillende refreshes - de foto's voor mij wel zichtbaar blijven :O. De wonderen van het internet :laugh:, ik veronderstel dat dit iets met een lokale cache ofzo te maken heeft...
 
Wow,

Dit is wel een prachtig eindresultaat geworden.

Grtz.

Luc8)
 
Prachtwerkje, hoop die ooit eens "live" te zien.
 
Jawattedadde.
Dat is een prachtstuk en hoop die ook wel eens van dichtbij te zien.
 
*bloos bloos*
Dankjewel jongens, leuk om te lezen.
Ik ben al in geen jaren meer op een beurs geweest maar who knows :) .
Al moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat het geen competitiemateriaal is. Het is niet zichtbaar op de foto's maar er is ergens iets misgegaan: de witte olieverf op de schuimige toppen van de golven is hier en daar gebarsten op de één of andere manier. Ik veronderstel dat er bepaalde producten niet echt compatibel met elkaar zijn. Ofwel heb ik de Humbrol vernis niet lang genoeg laten uitharden voordat ik de olieverf aanbracht. Dus in de prijzen zal ik er niet mee vallen, maar al doende leert men he ^^
 
Wouter wat is dat ? Wouter dit is geweldig als je de details bekijkt hoe het water over en van de boot loopt de schuimkoppen van het water , de golven in het water de verwering alles klopt
Het is misschien al 1000 x geschreven maar ik herhaal ik doe u het niet na , voor mij verdien je er een mooie prijs mee
Geweldig
Marc
 
Veel te vriendelijk Marc :D, merci, blij dat je het geslaagd vindt ^^
 
Hey,

Jawade, da's er hier inderdaad wel boek op zulle.... ;)
Neen, prachtig model en in zijn natuurlijk biotoop, vind ik altijd de max..., en lig er niet van wakker van wedstrijden..., ik zal er heel weinig meer doen... :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan