Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Schwimmwagen 1/35 [DONE] Einddatum: 30/04/2018

beste kameraden ik gooi de handdoek in de ring , ik ga deze gewoon in het geel houden ik krijg langs geen kanten de camo goed ben er al de hele dag mee bezig om te proberen op een stuk plastiek iets moois te krijgen de kubel ging vanzelf , ik krijg mijn ab niet meer goed om een fijne lijn te spuiten hij verstopt direct of er vliegen ineens hopen verf uit
Zuiver is hij van binnen en buiten hij is helemaal proper gemaakt en heeft en nacht gedemonteerd in cellulose thinner gelegen zonder dichtingen en helemaal uit elkaar denkelijk ligt het weer aan de verf want de nozzle verstopt bij het minste spuiten en dat heb ik niet veel voorgehad

Marc
 
Oei Marc dat is spijtig maar toch nog niet verloren hoop ik want keek er wel naar uit.
 
zeker niet verloren alleen een versie zonder camo
Marc
 
Inderdaad er zijn voorbeelden genoeg zonder de camouflage op de wagen ,volhouden maar!!!
 
Hallo Marc,

wat voor verf gebruik je eigenlijk om te spuiten ?
 
Vallejo zeker.
 
Ja Ron , ik heb panzer gray primer gespoten en daar trek ik lijntjes mee zo fijn en met deze olive green van Vallejo komt het niet in orde , ik heb ze verdund de drukken aangepast niks helpt altijd een nevel rond mijn gespoten lijn net of ik te ver van mijn stuk ben
Met het zwart kan ik schrijven zo fijn spuit het met twee ab's heb ik het geprobeerd een Badger 105 en een Infinity daarom denk ik dat het aan de verf ligt
Ik heb er anders nooit problemen , ik ga nu niet beweren dat ik een master ben in het spuiten , maar ik heb wel enige ondervinding in het spuiten 1/1 en in de schaalmodellen , met alle soorten verf ben ik thuis zelfs synthetische lak nadeel ervan is dat alles plakt en vol verfmist hangt
Marc
 
Prachtig werk Marc! Ik snap ineens uw comment bij "nieuw gekocht". Het VW virus sluipt over het forum. Die autokes zijn verleidelijk. :D
 
Makkers de Swimmwagen is af , ik had graag een camo opgezet maar helaas ik kreeg het niet voor mekaar , daarom heb ik hem in deze versie gezet die op het bouwplan stond
Tegenslag was er ook weer hier van de partij op het laatste moest ik nog enkele kleinigheidjes kleven en ik wilde iets nemen en bleef die toch aan mijn vingers kleven en patat hij lag op de grond , twee wielen afgebroken en een antenne gelukkig kon ik de wieltjes terug kleven van de antenne is een kleinstukje verdwenen maar het valt niet echt op
Hier is hem

attachment.jpg

attachment.jpg

Schroef naar beneden

attachment.jpg

Schroef omhoog

attachment.jpg

Het interieur als er daar sprake van is

attachment.jpg

De linker zijde met de schop en roeispaan

attachment.jpg

Het motorcompartiment dat er in het echt geweldig uit ziet

attachment.jpg

De snuit

attachment.jpg

Met zijn halfbroer

attachment.jpg

attachment.jpg

Zo deze mag ook gesloten worden , nu kan ik terug aan mijn Avanti verder werken anders blijft hij maar liggen
Marc
 
Laatst bewerkt:
Sorry Mark ik heb per ongeluk op verzenden gedrukt
 
Volgens mij kun je elk eigen bericht nog gewoon bewerken.
 
Ondanks de kleine tegenslagen ziet het toch heel erg goed uit !
 
Heb ik toch gedaan ze staan er op de foto's bedoel ik
marc
 
Mooi resultaat,gelukkig is er niet meer stuk met het vallen.
Marc S
 
Nette swimmer geworden Coachke.
 
Bedankt allemaal voor jullie reacties , werkelijk het is een echte aanrader dit kitje voor de mensen die hem nog niet moesten hebben
Bouwt goed , past goed , weinig flash en zeer mooie details
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan