Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Ferrari California [DONE] einddatum 25-04-2018

Camaro69

Administrator/V.I.P.
Forumleiding
Administrator
Lid geworden
31 dec 2010
Berichten
5.765
Na het korte avontuur met de open top versie, gaan we de close top versie proberen.
Alle onderdelen zijn hetzelfde, enkel de body is met een andere mal gegoten dus hopelijk een betere pasvorm.
Er zitten andere wielen bij en extra ramen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Camaro-Ferrari rare combinatie :) Succes met deze kit.
 
Hey Ron das niks nieuws he , in Miami Vice reden ze ook zogezegd met een Ferrari rond maar het was een omgebouwde Corvette
Jelle al gekheid op een stokje maar bij deze suc6
Marc
 
Een betere vergelijking tussen deze kits kunnen we ons als forumleden niet wensen. Ik denk dat ik niet de enige ben die erg benieuwd is naar je bouw- en pasvormbevindingen.

Veel plezier gewenst vooral; ik heb dit verslag als zevenentwintigste entree toegevoegd aan de groepsbouw-startlijst.
 
Heel veel succes, hopen dat deze goed past
 
Na 2 weken eindelijk wat tijd om er aan te werken.
Onderdelen opkuisen en dryfitten.
nog 2 weken te gaan, het zal krap worden.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Dat wordt inderdaad erg krap, maar niet geschoten is altijd mis; het is vanaf hier een leuke oefening in plannen.
 
Ja Jelle je zal uit je pijp moeten komen , maar ik geloof in u da komt goed
Efkes een nachtje door doen he :laugh: :laugh: ;)
 
Onderstel opgekuist en dryfit.
Geen problemen tegengekomen hier.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Mooie voortgang, maar wat een tegenslag in de tijd, kom je tegen. Moet je nog steeds gaan halen. (hoop ik)
 
Je hebt nog 9 dagen inclusief vandaag, succes met de poging deze lastige deadline te halen. Onthoud, niets moet en alles mag. Lukt het niet, dan kun je het altijd nog eens proberen in een rustige periode. Tot dat moment, wacht ik hier in spanning af.
 
Het einde komt idd vlug dichter.
Ondertussen de body toch kunnen spuiten.
Resultaat niet helemaal goed.
Maar op de motorkap eens getest om het enkel eens goed op te blinken met wat producten.
En dan is het resultaat wel aanvaardbaar.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan