Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Ferrari California [DONE] einddatum 25-04-2018

Prachtige kleur voor het interieur, net echt. Soms zijn die out-of-box kleuren lang zo slecht nog niet.
 
Met minder dan een uur over.
Is hij dan toch klaar.
Hier al een voorproefje, morgen hopelijk betere foto's.

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Krijg nou wat :D

Ik zet deze zo alvast in de hall of fame omdat ik vanaf morgen niet die gelegenheid heb. Als je wilt zou je morgen de geplaatste foto kunnen vervangen.

Echt prachtig gemaakt ook nog trouwens, het is niet de eerste keer dat het me opvalt dat jouw afwerking van bijzonder hoog niveau is.
 
Gefeliciteerd met het éénentwintigste afgeronde model in de groepsbouw. Zie hier voor de hall of fame-entry. Hopelijk vond je het, ondanks de tijdsdruk, een interessante / leuke exercitie.
 
Ik wist het , ik wist dat je hem zou af krijgen geweldig , ja niet iedereen heeft tijd genoeg om eraan te werken chapeau
Mooi werk
Marc
 
zoals een Ferrari hoort te zijn...

knap gewerkt ;)
 
Ik heb het reeds gezegd, maar op groot scherm komt het nóg beter uit :ohmy:
Prachtig resultaat
Applaus Applaus

Als we elkaar nog eens zien mag je mij dan eens haarfijn uitleggen hoe je altijd zo'n resultaat bereikt ;) ;)
 
Iedereen bedankt voor de reacties en het volgen.
De kit heeft een goede pasvorm (een stuk beter dan de cabrio versie)
En hier zoals beloofd wat extra foto's.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Wow...Sjieke dinges. Zeer mooi eindresultaat.

Grts,
Joost
 
Mooi model geworden.
 
Mooie foto's en zoals eerder gezegd proper en knap.
 
Jelle , een doosje van een 5 Euro , en je maakt er een schitterend afgewerkt model van die véél meer waard is of 5 Euro.

Zo te zien een goed passend model , zeer knap spuitwerk en schitterende blinkende ramen ... je hebt er echt een juweeltje van gemaakt , top moatje ;)
 
443729.jpg
443729.jpg
443729.jpg
Simpsons-Mr.-Burns-Excellent.jpg
 
Supersnel baskske! Mooi geworden. Wel jammer dat revell de achterlichten niet even mooi van rood plastic maakt maar bon. Hij mag er zijn!!
 
Heel mooi resultaat !

Een laagje clear red op de achterlichten zou zeker niet mis staan. De ruimte tussen de driehoekige lichtblokken is normaal gezien zwart, maar het rood stoort niet.

Ferrari_California-wallpapers.jpg
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan