Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw DHC Chipmunk T.10 1/72 [DONE] Einddatum: 24/04/2018

Camaro Z28

Well-known member
Registered
Lid geworden
7 jan 2016
Berichten
187
Beste modelbouwers, voor de groepsbouw 'Back To Basic'maak ik de DHC Chipmunk T.10 op schaal 1/72. Deze versie is van het Royal Air Force Coningsby.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
veel bouwplezier en succes met de 4 weken ;)
 
Een vliegtuig dat ik nooit eerder in een bouwverslag zag, interessante keuze. Het zijn wel niet de nieuwste mallen die Airfix hiervoor heeft gebruiken (48 jaar oud) dus goed dryfitten voordat je iets vastlijmt is het devies.

Veel plezier met de bouw, ik heb je verslag toegevoegd als zesentwintigste inschrijving in de startlijst.
 
Bedankt voor het advies Roy vd M. Ben al begonnen aan het lijmen van de vleugels. :laugh:attachment.jpg
 
Mooi vliegtuig, succes klein vriend!

Fred
 
Succes met de bouw van dit mooie vliegtuig.
 
Geweldig , veel suc6 en plezier bij deze bouw
Marc
 
Veel succes met dit leuke vliegtuigje..ga vast en zeker goe komen!!

Grtz yves,
 
Deze heb ik ook nog nooit zien voorbijvliegen :laugh: ;)
Veel plezier er mee.
 
Veel plezier met deze vriend.
 
Speciale vlieger die ik nog niet had gezien succes.
 
Ik heb de romp gelijmd en geschuurd (véél schuurwerk) en daarna de cockpit geschilderd. attachment.jpg attachment.jpg
attachment.jpg
 
De figuren van het vliegtuig heb ik geschilderd en op hun plaats gelijmd.attachment.jpg
attachment.jpg

De romp is ook al gelijmd. :)
 
Laatst bewerkt:
Mooie vooruitgang, de aansluiting tussen romp en vleugel ziet er goed uit.
 
Inclusief vandaag, heb je nog 8 dagen om dit groepsbouwproject af te krijgen binnen de gestelde periode. Ik hoop dat het je gaat lukken, maar als het toch niet afkomt is er niets aan de hand, dan kun je gewoon verder bouwen op een ander deel van het forum. Natuurlijk is er de uitdaging van de groepsbouw, maar soms lopen de dingen niet volgens plan; daar kunnen uiteenlopende redenen voor zijn.

Intussen zal ik vol nieuwsgierigheid dit topic in de gaten blijven houden en hoop stiekem dat je dit mooie model nog gaat afkrijgen voor de deadline. Succes met de laatste werkzaamheden!
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan