Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw BMW I-8 1/24 [DONE] Einddatum 17/04/2018

Dank u makkers voor jullie commentaren
Anthony niks meer terug gevonden , maar uiteindelijk zal je er toch niks meer van zien , die was zo fijn dat ik hem alleen maar goed kon zien met mijn loepbril op en hij moest dan nog op het stuurwiel komen en daar zie je sowieso bijna niks van
Marc
 
Heel mooi interieur Marc maar kijk nog eens naar de bovenzijde hoofdsteun bestuurder, hangt iets te veel aan.
 
Ziet er mooi uit,wel spijtig van de hoofdsteun.
Marc S
 
Het was gewoon een stukje verf dat er aan hing
Dank u voor de opmerking
Marc
 
Zo staan de zaken er nu voor ik denk nog een klein dagje en hij is af

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Ben nu met de koplampen bezig , dat is nog geen kattepis ( sorry ) hoor , elk licht bestaat uit 3 onderdelen plus heel wat schilderwerk
Later zal ik ze tonen
Marc
 
Marcske morgen ga je hem zien want hij is zo goed als af nog enkele kleine zaken
 
Kijk nog eens goed naar de rechterkant van de motorkap, ik zie allemaal vingerafdrukken.
 
Hij moet nog gesimonizeerd ( opgeblonken ) worden
Marc
 
Beste vrienden geloof het of niet de BMW I8 is af na een paar heftige dagen van gevloek en ( gesukkel ) miserie is het toch gelukt , ben er redelijk tevreden over , maar wees gerust het is de laatste keer dat ik nog eentje in het zwart spuit , mooi dat wel maar 1 en al miserie om deze zindelijk te houden
Makkers het stof krijg je op de foto's er gratis bij ( sorry ) maar hoe meer ik hem afstofte hoe erger het werd ( statische elektriciteit )
Oordeel zelf nu maar

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

deurtje open , deze is gewoon met plasticine omhoog gekleefd , reden daarvan is men moet oftewel de deur in open stand kleven wat zeer lastig is bij transport omdat deze op twee zeer kleine puntjes moest in open stand gekleefd worden ofwel gewoon dicht kleven , ik heb nu voor geen van beide gekozen dus de deurtjes kunnen er alle tijd uit genomen worden

attachment.jpg

zoals op elke leden dag even een groepsfoto gemaakt

attachment.jpg

attachment.jpg

dat was het gentlemen's
Marc
 
Toch een mooi resultaat met een schijnbaar minder makkelijke kit, Marc.
Kan een Swifferdoekje niet helpen tegen het stof, want dat is toch wel jammer op een zwarte wagen (het stof doet eigenlijk toch wel afbreuk van je werk).

Grts,
Joost
 
Joost dat is een gedacht , niet aan gedacht , ga ik ogenblikkelijk eens proberen bedankt voor de tip
Marc
 
Prachtig.Zwart is natuurlijk een nadeel,je ziet er alles op.Voor de rest een prachtmodel.
Marc S
 
Mooi model geworden Marc
 
De Beemer ziet er netjes uit.
 
Mooi gedaan in ieder geval.
 
Hey,

Waouw, mooie familie die he daar hebt...
 
Mannen bedankt voor uw lovende kritiek doet me echt deugd
Thanks
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan