Hoofdsponsor

1/35 LeTourneau Rooter model S [DONE]

Aris, ik heb al eens een flesje Zap gekocht dat reeds versteend was bij thuiskomst. In de winkel was het hele rek uitgedroogd! Dit kan dus zo uit de productie komen. Speciaal apparaat, misschien zijn zo'n beschadigde stukken te vervangen door Evergreen profiel.
 
Steven dankjewel. Bij aankoop uitgedroogd is nog vervelender. Door evergreen vervangen had ook een optie geweest. Maar nu met lijm is het weer 1 geheel, en bij het blok heb ik een aantal opstaande randen vervangen. Ook door resten resin.

Vandaag gespoten, omdat er weinig referentie foto's (in kleur) zijn heb ik als basis gekozen voor het licht olive drab.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Laatst bewerkt:
Goede kleurkeuze Aris en nu maar lekker verweren rond de stalen wielen en de messen.
 
Dank je wel Erwin. Ik heb ondertussen een start gemaakt met verweren.
 
Een kleine update. Verweerd met een (wat ik denk)...
Vond het er redelijk uitzien. Afgewerkt met een matte vernis.

Nou goed 2 honden en 2 katten konden niet beslissen waar het naar ruikt. Andere dingen ook in de matte vernis, kon ik nog weg halen, en deze stond veilig op mijne tafel. Donderde ook recht op de grond.
 
Hey Aris is de schade erg ? Of valt het allemaal nog mee ?
Marc
 
Silenoz en Marc dank, gelukkig te herstellen.De wielen waren eraf, het hijsvierkant in een paar stukken en enkele zijkanten bij de ploegen en de wielen.

Wat heb ik gedaan, Alles groen gespoten.
De onderkant door slijtage in Natural Steel gezet, hier over een aantal washes met een lichte roest kleur, enkele aarde tinten. Dit met de bedoeling hij werkt nu niet maar gisteren werd hij gebruikt. Niet oud en verroest!!
De bovenkant verzameld zich meer op, dt komt met opspattend grond, regen en zon in aanraking en zal niet kaal geschuurd zijn.
Om te verzachten iets met olieverf gedaan.

hahaha en hesteldt en nog iets van verf en pigmenten aangebracht. Dat brengt mij tot dit resultaat. Waarvan ik denk dit zijn de voorlopige eindfoto's.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
hhmmm ik vind het leuk zo heeft net wat te lang in de regen gestaan denk ik
 
Marc, Pascal, Bart en Eric dank voor de complimenten.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan