Hoofdsponsor

1/35 BTR-80 APC [wip]

FrankenBreather

Well-known member
Registered
Lid geworden
6 okt 2015
Berichten
174
Dag allemaal ...

T'is alweer een hele tijd geleden dat ik nog eens iets gepost heb, mijn excuses hiervoor ...
Helemaal stilgevallen ben ik niet, maar het scheelt toch niet veel .... :)
De II-A U-boot ligt even aan de kant (geen zin in), dus probeer ik even door te zetten met een kit
die ik al langer in mijn stash heb, nml. de BTR-80 van Trumpeter ...

i-c9G2wXB-XL.jpg

Het onderstel is al zo goed als voltooid (buiten de wielen dan)

i-HxbWwrs-XL.jpg

En het interieur ook ... al is dat niet zo relevant aangezien ik niet van plan ben om luiken oid. open te laten

i-JCtLB2s-XL.jpg

i-tdghntt-XL.jpg

Momenteel ben ik vooral bezig met het maken van de PE assemblies uit de Voyager upgrade set ...

i-S7cpBMg-XL.jpg

Hierbij komt redelijk wat soldeerwerk te kijken, dus dat is ook weer een mooie kans om wat technieken
uit te testen ... de zelf gemengde fluxoplossing (phosforzuur) werkt alvast zeer goed ...

i-LmV6NPn-XL.jpg

i-RkzBtpP-XL.jpg

i-q3Hwnxp-XL.jpg

Hopelijk wat meer regelmatige updates vanaf nu !

Groetjes

Patrick
 
Fijn werk aan deze, vooral de PE deeltjes dan ;)
Benieuwd naar de volgende stappen..
 
Ik heb ook die Voyager upgrade liggen, maar dan voor de andere BTR-80 kit. Dit wordt dus zeer interessant.
 
Dag Steven, als je eraan begint, let dan wel goed op bij het maken van de fenders ... de instructie-tekeningen zijn nml. niet heel duidelijk, en ik ben er in geslaagd de fenders met de verkeerde kant naar boven te solderen ..... niet dat het erg gaat opvallen (hopelijk), maar je kan het toch maar beter vermijden he :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan