Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
1/24 - 1/25 Studebaker Avanti [WIP] - Pagina 3
Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 52

Discussie: Studebaker Avanti [WIP]

Standaard

Mooie kleur!
    Sometimes you win, sometimes you learn

Standaard

Een heel mooie kleur,tof.
    Marc S

Standaard

Mooi gespoten, wat een felle kleur
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Bedankt mannen voor de reacties , ben nu bezig met de motor te verfraaien , niet pimpen hoor
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

ik volg Erwin bij deze, mooi kleurtje, maar nogal wat brokjes, putjes enz in de lak...

deze krijgt geen polijstsessie?

Standaard

Zo veel is het nu ook weer niet er lag veel vuil op ja dat is waar en enkele stofjes waar ik misschien iets ga aan doen ik weet het nog niet , ik heb er wat schrik van ik doe zulks niet graag
    Marc

Standaard

Na uren vechten met de twee uitlaten heb ik ze uiteindelijk moeten doorzagen en stuk voor stuk moeten plaatsen , door de slechte kwaliteit en de ouderdom was dit de beste oplossing , maar eens dat alles op zijn plaats zat moest ik op die plaatsen wel iets doen omdat je er redelijk slecht aan kon en de samenvoeging bleef zien was een normale roestvorming hier een goede oplossing , auto's waar aan de uitlaten gelast werd en dan mocht dat nog met zinkspray geschilderd zijn begonnen na jaren toch weer op die plaatsen te roesten , dus het kan

Ben nu bezig met de wieltjes erop te plaatsen zal weer voor enige heisa zorgen omdat deze wel in de kit zaten bij op de spreu maar passen niet al te best en waggelen wat , oplossing zal het vast kleven het beste zijn
    grt
    Marc

Standaard

De roest op de uitlaat geeft wel een meerwaarde aan het model.Ga ik bij mijn volgende model ook eens proberen.Ik vind het goed gedaan,doe zo verder.Wat de body betreft zou ik toch eens overwegen om te polijsten.
    Marc S

Standaard

Beste makkers na een korte stilte waar ik zeker niet heb stil gezeten ben ik nu tot dit resultaat gekomen m.a.w. bijna af , ik ben een beetje in het sukkelstraatje gekomen door de uitlaten ,de wielen en de chroom die niet wou wat ik wilde namelijk met chloor ( javel , bleekwater ) niet af te krijgen dagen in de pure javel gelegen je zag er niks aan ,ik dacht dat die verslagen was , nieuw bus open gedaan niks eraf te krijgen dus zat er niks anders op dan te schuren tot alle chroom eraf was , de bumpers liggen nu klaar om in de alclad gezet te worden
    Verder nog een paar draden bij gelegd van de batterij , deuren zitten erin grote stommiteit van AMT is op de voorste raam zat onderaan een groot eject stuk dikker dan een lucifer , ik heb het er met zeer grof schuurpapier afgeschuurd en dan begonnen met iedere keer fijner en fijner en als laatste met speciale polijstpasta in drie fasen het glas gepolijst , je ziet het nog maar het meeste is er toch uit
    En zover sta ik nu

Morgen de rest en dan hoop ik hem klaar te krijgen
    Marc

Standaard

Marc, heel veel succes met het vervolg
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Ziet er toch al goed uit hoor Marc.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Vooral de kleur vind ik knap Marc en is toch ferm in zijn geheel.

Standaard

Bedankt mannen , ik weet het , het is moeders mooiste niet , maar voor mij zit er jeugd sentiment in , ik heb er in mijn jonge jaren mogen met meerijden en in die tijd was dat toch een wreed machien hoor
    Marc

Standaard

Mooi wagentje geworden Marc!
    Sometimes you win, sometimes you learn

Standaard

Beste medebouwers de Avanti is eindelijk af geraakt , ik weet het is geen opperbeste kit redelijk ruw afgewerkt ik heb geprobeerd er het beste van te maken ik vind hem zelf wel ok
    Kijk maar

Voila , ook deze zal ik mee brengen naar onze volgende leden dag
    groetjes
    Marc

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten