Hoofdsponsor

1/24 Studebaker Avanti [WIP]

Schaal 1/24 - 1/25
Vooral de kleur vind ik knap Marc en is toch ferm in zijn geheel.
 
Bedankt mannen , ik weet het , het is moeders mooiste niet , maar voor mij zit er jeugd sentiment in , ik heb er in mijn jonge jaren mogen met meerijden en in die tijd was dat toch een wreed machien hoor
Marc
 
Beste medebouwers de Avanti is eindelijk af geraakt , ik weet het is geen opperbeste kit redelijk ruw afgewerkt ik heb geprobeerd er het beste van te maken ik vind hem zelf wel ok
Kijk maar

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Voila , ook deze zal ik mee brengen naar onze volgende leden dag
groetjes
Marc
 
Vind het niet uw beste werk Marc maar denk er misschien anders over als ik hem in het echt zie
 
Ik weet het Pascal maar het was ook een zeer slechte kit niks paste er fatsoenlijk , ik heb serieus wat uit mijne zwarte hoed moeten toveren om hem iets of wat beter te krijgen , en al bij al valt hij nogal mee hoor aangezien de ouderdom van de kit en van AMT te zijn
Bedankt voor uw reactie
Marc
 
Ziet er toch redelijk goed uit Marc niettegenstaande zijn leeftijd en de problemen die je er mee gehad hebt.
Benieuwd deze op de volgende ledendag te zien.
 
Marc ik kan alleen de voorgaande schrijvers bijtreden, maar hij is gereed dan maar denken
 
Ziet er mooi uit ondanks de tegenslag.
Marc S
 
Ik vind het een speciaal karreke Marc, spijtig van de problemen met de bouw, buiten deur die niet goed lijkt te sluiten valt hij nog mee, dan zet je die deur toch gewoon open.
 
Erik deurtjes gaan redelijk goed toe hoor maar met de fotoshoot staan mijn modellen in een witte linnen doos en ik kan er redelijk slecht aan
Maar inderdaad het zou beter kunnen
dank u voor de reactie
Marc
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan