Hoofdsponsor

1/6 Belgische militair hedendaags[wip]

Ook de wing-badge voor op het hemdvest is onderweg. Daar had ik eerst een decal voor gepland, maar PE is dichter bij de werklijkheid. Is ook dun genoeg om de plooien van het hemdvest te volgen.

attachment.jpg
 
Prachtige zaken wat je ons hier toont
Suc6 ermee
Blijf wel verder volgen , altijd al toffe zaken gevonden wat je ons brengt
Marc
 
Dat ziet er fijn uit.
Benieuwd hoe het er uit ziet op de buste ;)
 
ok want anders zou deze para maar half af zijn. Is het de bedoeling om deze te verkopen?

Het is geen figuur , maar een buste hé ;) Vandaar de dolk eigenlijk overbodig, (half tot bijna niets zichtbaar), en inderdaad verkoop zal er zijn , want Jiver is namelijk ook een sponsor van ons forum.
Vandaar deze mooie buste en de verschillende kentekens als mogelijkheid :)
 
ok want anders zou deze para maar half af zijn. Is het de bedoeling om deze te verkopen?

Zoals Filip zei, deze buste is als kit verkrijgbaar, en wordt in stappen uitgebreid met nieuwe kentekens (Ook van ontbonden eenheden) en bvb de oude kaki kledij. Daar wil ik nog aan toevoegen dat dit project in de eerste plaats een collectible/relatiegeschenk is, die ik ook als kit aanbied, dus niet omgekeerd. Je kan ze dus ook in kleur- of in bronsafwerking tegenkomen.
 
Even een update: De buste is aangepast, hoofd en torso zijn nu afzonderlijk. Gemakkelijker om te schilderen.
attachment.jpg attachment.jpg
 
Niet veel meer gepost de laatste maanden wegens overvolle agenda en dat gaat dan niet enkel over modelbouw.
Wel niet stilgezeten tussendoor. De Belgian defence bustes beginnen stilaan op gang te komen,het lijstje met bestellingen groeit. Hier heb ik wat foto's van eentje.
1 Para Diest. attachment.jpg attachment.jpg
 
Wel niet stilgezeten tussendoor. De Belgian defence bustes beginnen stilaan op gang te komen,het lijstje met bestellingen groeit...
Hoi Jiver,

altijd leuk om weer werk van je te zien :) Mooie kop heeft de para nu al !

Is dit een bijzonder onderwerp vanwege de vraag ernaar ?
 
Hoi Jiver,

altijd leuk om weer werk van je te zien :) Mooie kop heeft de para nu al !

Is dit een bijzonder onderwerp vanwege de vraag ernaar ?
Dag Peter,
Nee, niet speciaal deze, misschien wel populairder, maar ik krijg evengoed aanvragen voor TTr of Recce's bvb. Er is nu eenmaal wel wat keuze uit kentekens en graden. Ik heb ze nog niet allemaal, maar toch de belangrijkste. Er zijn nu weer een paar speciallekes onderweg met oa 4 Para, LRRP, UNO etc.
 
En alweer wat nieuwe kentekens en graden. Met een paar speciallekes erbij deze keer.

attachment.jpg attachment.jpg
 
Prachtige buste. Heel mooi project, zeker omdat er zo'n groot aanbod is aan graden en kentekens.
Daar gaat heel wat belangstelling voor zijn.

Mvg
airbus56
 
Knap geschilderd weer en inderdaad de kentekens en graden zijn af.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan