Hoofdsponsor

1/6 Belgische militair hedendaags[wip]

Knappe kop, doe het je zeker niet na.
Toch een bemerking: het lijkt mij alsof het lichaam te smal is ten overstaan van het hoofd. Zie ik het verkeerd?
 
Knappe kop, doe het je zeker niet na.
Toch een bemerking: het lijkt mij alsof het lichaam te smal is ten overstaan van het hoofd. Zie ik het verkeerd?
De verhoudingen kloppen, maar de meeste foto's neem ik met mijn smartphone en ze geven meestal een vervormd
Beeld.
 
Het einde is in zicht. De achterkant nog, dan kan hij straks in de silicone.

attachment.jpg attachment.jpg
 
Mal gemaakt en getest. Geen problemen, dus ziehier de resin casting. Een gepaste sokkel is nog in de maak.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Heel mooi Jiver, zal wel belangstelling trekken.
 
Thx!
Intussen is het schilderwerk begonnen. Eerst de huidskleur, daarna de 3 hoofdkleuren van de camo, te beginnen met het geel uiteraard. De muts en de vlag hebben ook hun laag gehad. Halfweg momenteel.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Hey,

Waouw, weeral een prachtfiguur hier op het forum... ;)
 
Voor een eerste keer viel het wel mee, zo'n camo. Volgende poging steek ik er wat meer tijd in, want die was nogal beperkt.
attachment.jpg
 
Jiver,
Mag ik vragen welke verf je hebt gebruikt en welke kleuren juist? vooral naar camo toe

Ik zou begot niet meer weten wat ik allemaal gemengd heb, want ik moest het doen met de kleuren die ik bezit. Ik ga kortelings wel eens zoeken naar Vallejo-kleuren die er het dichtstbij zitten en dan laat ik dat weten.
 
Testschilderingen gaan verder. De monochrome versie is ook een feit, en intussen wordt er gewerkt aan een set van 8 nieuwe mutskentekens.
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Mooi werk en die kentekens zijn meer dan af en geslaagd.
 
Vandaag de eerste foto's aangekregen van de nieuwe kentekens, die intussen reeds onderweg zijn. Het zijn er een 10-tal.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg
 
Heel mooi ,mijn ex eenheidsinsigne is er ook bij dus je kan al een bestelling via hier verwachten....
 
En ik overweeg ook een bestelling als dit mogelijk word.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan