Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw Kylo Ren's Command Shuttle [WIP] Einddatum: 02-04-2018

Roy vd M.

Administrator
Administrator
Lid geworden
13 apr 2014
Berichten
9.990
Dochterlief kwam vanmiddag met deze doos aanzetten, die ze op haar kamer had gevonden (we hadden die laatst gekocht).

Helaas kan ik haar niet als forumlid registreren (dat zegt het forum althans: "Helaas, we kunnen je momenteel niet registreren") wat waarschijnlijk te maken heeft met haar geboortedatum. Karmijn is nog maar 6 jaar oud.

Ze wilde deze keer alles zelf doen, dus ook schuren. Voor haar is dit een beste uitdaging, want als kleuter is ze nogal snel afgeleid en kan ze zich nog niet heel lang met iets bezig houden.

Ik heb haar laten zien hoe schuren in z'n werk gaat (onderdeeltjes van het gietraam knippen kon ze al).

1. Karmijn is groot fan van Star Wars en ondanks haar leeftijd heeft ze de eerste zeven films (dus alle behalve die welke nu in de bioscoop is) al tweemaal (!) gezien. Ze had al een X-Wing en een Tie Fighter gebouwd, nu dan het schip van Kylo Ren.

40596109712_596bd0063c_b.jpg

2. De instructies van Revell zien er modern en duidelijk uit.

38827646870_2f569cf30a_b.jpg

3. Het is een vrij grote kit bestaande uit zeven gietramen met in totaal 53 onderdeeltjes.

38827646920_fd51451b2d_b.jpg

4. En Karmijn is begonnen. Het schuren met verschillende korrels heeft ze al vrij snel door.

38827646750_15914d5766_b.jpg

Ik ga haar alleen dingen uitleggen, ze zal de bouwdoos zelf in elkaar moeten zetten. Leeftijd 'vanaf 9' is hopelijk een indicatie :D Als het echt te moeilijk wordt, zal ik haar op weg helpen.

Ze vindt het gezellig ook met deze groepsbouw mee te mogen doen :)
 
Kan dit alleen maar aanmoedigen!
Goed zo Karmijn ! :wave: :wave:
 
Super.. Goe bezig Karmijntje👍...!!

Grtz yves,
 
Zulke beelden maken me altijd blij
geweldig hoe ze met de kniptang overweg kan
Marc
 
Prachtig ! Heb mijn zoon vroeger rond die leeftijd ook leren bouwen.

Intussen heeft hij de leeftijd bereikt van studeren aan de unief, al eens stevig uitgaan en het andere geslacht deelgenoot maken van zijn leven. Van bouwen komt niet veel (meer) in huis.

Maar de kits die hij ooit heeft gebouwd staan nog steeds in zijn kast, er is dus nog hoop...
 
En dan zeggen ze dat de jeugd niet bouwt... Goeie keuze, die shuttle ziet er echt stoer uit!
 
Karmijn hele mooie kit die je gekozen heb en lekker bouwen. Heel veel plezier
 
succes Karmijn met het mooie project.
 
Een vlijtige meid , en een goeie mentor , ideale combinatie ... veel plezier :)
 
succes, mooie deelname, en jong geleerd oud gedaan...

Ziet er eigenlijk best wel gedetailleerd uit...
 
Jong geleerd, is ....
Veel succes Karmijn!
 
Een boodschap van Karmijn aan alle reageerders :D

 
Leuk, wel een jammer dat er op een forum geen "like" knopje zit 😎
 
Veel plezier met deze bouw Karmijn, en met vader Roy aan je zijde gaat dat zeker goed komen.

Fred
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan