Hoofdsponsor

1/24 `56 Chevy Nomad [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Enorm wa gij aan het doen bent ,ga ik echt goed volgen kan wat bijleren he
Zeg Ron op de laatste foto voor zo een auto geven ze ginder nog heel veel geld als het chassis nummer maar klopt de rest is bijzaak
toffe foto
Marc
 
Hey Ron,

:wow:sdfkkjskng:wow:
Er is wel nog veel te doen, maar de basis ziet er gewoon bangelijk uit.
Ikzelf heb totaal geen verstand van spuitwerk, weatheren, enz.. maar ik kijk wel graag naar doorleefde modellen (toch op vlak van modelbouw :D).

Ik blijf dus volgen, hé.

Grts,
Joost
 
Joost en Marc bedankt.

Zit er nu al een paar uurtjes naar te kijken en ga het wit nog dun een laagje geven ik vind er nu toch wel iets te weinig op zitten.
 
Vind het best mooi zo, ik hou wel van iets waar men vol voor gaat in plaatst van ik wil wel maar durf niet goed.
 
Bedankt Jan,

Ik ben niet zo snel bang om iets aan te pakken en gaat het fout jammer dan heb je toch wel weer wat geleerd ervan. Over het dit model ben ik zelf nog niet echt tevreden over het wit dus ik ga proberen om wat meer wit toe te voegen zodat het een beetje in de buurt komt wat ik in mijn kop heb zitten als dat niet lukt maak ik hem weer kaal want het maar verf en start weer met een schoon canvas :)
 
Echt hier kan ik niet over oordelen ,dus wacht ik liever af naar de volgende stage
Marc
 
Vandaag de tweede kleur erop gezet en het wit een lichte overspray gegeven en de handel in de vernis gezet dus de basis is gereed.

8aa53a645c7f4dffa5d265dfd90e2170.jpg

c1b9829570a24d53e301caf280a8eb2a.jpg

3c55dc4077559057def94e4fd89b206f.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat ziet er mooi uit ! Heel realistisch gedaan als basis.
Het wit is nog wat te fel, maar ik denk dat daar nog wel wat laagjes vuil, roest, aflopers enz overheen gaan.
Ziet er veelbelovend uit !
 
Nu een heel verschil met het wit-bruine dat je eerst had, dat was niet overtuigend. Nu ziet hij er prachtig en realistisch uit.
 
Volg deze met aandacht Ron want is weer de moeite om volgen.
 
Bedankt voor de reacties mannen.

Leysend, Inderdaad het wit zal wel snel zijn kleur verliezen als ik er aan gaat beginnen, in ieder geval nog wel aardig wat werk aan de winkel voordat deze klaar is :)
 
Benieuw naar de vervolg stappen, interessant om te volgen
 
Beetje laat maar nog bedankt voor de reacties.

tinten groen van diversen firma`s en alles water gedragen dus acryl :) ook het wit in diversen tinten aangepakt maar dat komt er niet uit op de foto`s een beetje overbelicht. Nu nog even kijken of alles naar mijn zin is en zo ja op naar het roest.

c78f63fb6a5cb22ca004dc4ae6edab35.jpg

3f879d9ff1edf5ece0e7d0d4efcbcab9.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ron ben echt jaloers op deze het lijkt stilletjes aan op een echte te lijken
Goed gedaan
Marc
 
Nog bedankt voor de reacties.

Het meeste grove werk is nu wel achter de rug denk ik dus kan fijnere werk beginnen aan de Nomad.

54152baf9f17a6b23148cb316feab3cb.jpg

51a30dee0ce68e3ce7256751674e8e9b.jpg

405e923d7b6d98a8ccfe60dd458343dd.jpg

Nog een lange weg te gaan :)
 
Laatst bewerkt:
Ziet er al echt goed uit Ron.
 
lijkt meer en meer op de foto , knap werk
Marc
 
Bedankt mannen en het gaat er nu al een beetje op lijken :)
 
Word prachtig,ben benieuwd naar de verdere werkzaamheden.
Marc S
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan