Hoofdsponsor

1/24 `56 Chevy Nomad [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Mannen bedankt.

Ik heb geen ook geen haast gelukkig G. alleen zeer weinig zin :) Ben ook wel tevreden over het blokje alleen nog een puntje glans waar de olie sporen zitten en dan kan hij in de achterbak waar je er nooit meer iets van terug ziet :laugh:
 
Weer eens een update van mijn kant.
Het interieur is gereed en was best wel een aardig werkje met al dat losse spul. De vuilniszakken zijn gemaakt van....een vuilniszak, de doos van van dun karton en de deken/doek van een tissue en geplaatst door middel van sterk verdunde houtlijm.

348ff738cfedac50e3389b141a858920.jpg

695d5263b5b9f3afc6aaead9d146b020.jpg

ff2b33080e1ebf20206b1a4fc8bd1965.jpg

En dit zie je er allemaal van terug :@:(
270fc9ac4272444f5b16e5344dad20b6.jpg

En nu op naar de wielen en bumpers en dan is het beessie klaar.
 
Ondanks de matige zichtbaarheid, zeker een fijn uitgewerkte en ludieke toevoeging.
 
Geweldig hoor zo zie ik het ook graag
Marc
 
Bedankt mannen was wel een hele opgave voor me omdat ik niets met onderdelen heb waar je niets van terug ziet maar dat was wel algemeen bekend :) Was in ieder geval weer een goede oefening in het opbrengen van wat geduld zonder de boel even af te raffelen:wub:
 
Het zorgt er toch wel voor dat je model meer "tot leven" komt...
Top ;)
 
Dat is zeker geslaagd en knap uitgevoerd.
 
Al die zaken zijn een realistische toevoeging aan jouw prachtig model.
Je ziet er niet veel van maar in dit geval speelt dit geen rol, zij dragen bij tot de realiteit en het verhaal zelf.
 
Ik ben helemaal weg van dit model,echt leuk om te volgen.Gewoonweg prachtig.
Marc S
 
Hele mooie toevingen zeker knap gevonden om dit te maken, een vuilniszak uit een vuilniszak:D:DIk den dat er veel het moeilijker zouden zoeken.
 
Bedankt voor de reacties heren :)

Wat de inrichting betreft daar hebben jullie gelijk in het maakt het plaatje rond maar met mijn geduld met dat soort dingen is meestal ver te zoeken omdat je er weinig van ziet en dan bedoel ik meer de afwerking van de onderdeeltjes, maar deze keer maar eens wat aandacht aan besteed :wacko:
 
Ziet er goed uit, al is het onder het moto, het idee telt meer mee dan het detail zoals je het verwoord, dan nog is het mooi uitgevoerd...
 
knap gedaan.
Vuilniszakken van vuilniszakken :D geweldig :D
 
Thnks mannen.

Zat ik gisteravond naar mijn model te kijken en dacht hier klopt er iets niet helemaal. Wat was het nou als er geen motor voorin lig maar in de achterbak dan moet het model uiteraard aan de achterzijde neer beneden hangen door het gewicht :) Dus maar een stukje van de bladveren verwijderd en nu leun hij naar achteren zoals het hoort.

90cce00cb32c7e6ef137d99e9ae93dde.jpg

De velgen zijn een gulle donatie van Coachke nogmaals bedankt hiervoor :)
995f8f2a87ca51c5997706d96f3056fe.jpg

ee8f1a3c8de6c4f26e2b7c7b390c2381.jpg

De achterbumper heeft nog wat aandacht nodig voordat hij gereed is.
90417596441d4f6db9649b6cb660c55f.jpg
 
Had ineens een goede ingeving Roy :)
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan