Hoofdsponsor

1/24 `56 Chevy Nomad [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Mannen nog bedankt voor de reacties.

De Nomad is voor nu gereed waarschijnlijk word er nog wel iets aan bijgewerkt op een later tijdstip maar blijf er nu even met mijn tengels af voordat ik doorschiet met roest.
Er komt nog een klein diorama/vignette om de Nomad zijn laatste rustplaats te geven :), heb al wat ideeën maar moet nog even bekijken hoe we het gaan aanpakken.

fecfab18263390add645d831989f64d1.jpg

843e70084b62651d64b7ac47dd1b1525.jpg

c14980f6bd2a60404049abe3b43e5e26.jpg

ef0c280e50aa84f7b0a4c21b0bb1a2e4.jpg
 
Beste Ron voor zulke mooie projecten steek , ik graag een handje toe
Iedere keer ik kijk krijg ik kippevel , gewoon geweldig
En zoals hij er nu bij staat vind ik hem best ok
Marc
 
zeer mooi resultaat ;)
ben benieuwd naar het ondergrondje, dat zal het totaalplaatje helemaal af maken
 
Ik vind hem zowiezo al meer dan geslaagd Ron.
Wat dat ondergrondje betreft zou ik zeggen: less is more! Aan de hand van het door jouw aangebrachte roest moet dit zeker geen wagen worden die in de brousse of in een swamp gestaan heeft.
 
Zo knap man chapo en ben benieuwd naar ondergrond.
 
Mannen bedankt :)

Coachke ik vind het zelf ook altijd wel leuk als ik iemand aan iets kan helpen om een project af te kunnen maken en wie weet kan ik jou nog eens helpen in de toekomst met iets.

Erwin, ik zit te denken om hem op een binnenplaats te zetten tegen een muur met waarschijnlijk een reclame voor Chevrolet, zit alleen nu nog te denken wat precies.
 
Ron, bijtredend aan jouw idee zou ik dan eerder volgend voorstellen:
Geen binnenplaats maar eerder iets buiten in de onmiddellijke omgeving van een garage maar wel in de natuur.
Die reclame voor Chevrolet doet mij denken aan van die panelen die je soms in films ziet waar de politie zich achter wegsteekt om snelheidsduivels te kunnen klissen.

Google eens op "old us abandoned garage gas station" en je zal zien wat ik bedoel.
 
Ik snap wat je bedoel Erwin en het idee is zeker goed en hou ik in gedachte. Alleen zit ik nu te denken is het geen raar idee dat er een wagen staat waar de motor uit is en in de kofferbak lig? Misschien dat ik nu net weer aan wat anders zit te denken ?
 
Zou dat zeker niet raar vinden.
De eigenaar wou de wagen laten herstellen maar de motor was stuk en hij had geen geld om de herstelling te betalen. In afwachting van betaling behield de garagist de auto als retentie of als betaling voor zijn werk en de eigenaar verdween met of zonder onderlinge overeenkomst maar met behoud van de documenten.
Soort van kosten/baten analyse. Op het moment was de herstelling duurder dan de wagen waard was, iets wat vroeger wel meer gebeurde.
 
Of zoals in veel van die programma's op Discovery... Heel enthousiast begonnen, dan ingehaald door het leven, en uiteindelijk staat ie in een hoekje voor als er eens tijd is...

Sowieso een schitterend model
 
Helaas komt er geen diorama bij. De reden is dat ik aan bepaald formaat grondplaatje vast zit om het diorama hier in huis kwijt te kunnen en de ideeën die ik had zijn niet te verwezenlijken in deze maat jammer maar helaas :(

Dus deze mag van status veranderen van WIP naar DONE :) (verzin hier maar een ondertitel bij :laugh:)
 
Prachtig gedaan ron, mijn complimenten.
 
Is een heel mooi werk met of zonder ondergrond.
 
Bedankt Bart en Pascal.

Ja is jammer Pascal maar door het beperkte formaat van het grondplaatje wil wat ik wilde doen niet goed uitpakken dus dan maar niet doen :(
 
Als je zelf denkt dat p een plankje het verkeerd uitpakt niet aan beginnen. Nu is het al een schoonheid
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan