Hoofdsponsor

1/24 `56 Chevy Nomad [DONE]

Schaal 1/24 - 1/25
Ik zou mezelf daar zelf nooit naast durven plaatsen hoor Wouter, hij is in mijn ogen een icoon op modelbouwgebied. Ik heb hem al een hele tijd niet meer gespot, spijtig want jongens toch wat die man uit z'n penselen schudt/schudde.
 
Vandaag het glaswerk erin gezet en dit moet nog een beetje verder aangepakt worden en de laatste kleuren van het interieur gekwast zodat deze nu op de to do lijst is gekomen :)

e5d8938450c21bdcd47a21b08ab69b8f.jpg

8a67488d02d6caf235936beca525bb6d.jpg

4c91a0a225889bbb570e6eca4d6b1a58.jpg
 
Ik kan alleen maar pluimen gooien, echt knap!
 
Dit is zeer geslaagd Ron mijn gedacht en hoop dat die later als hij klaar is een speciaal ondergrondje krijgt.
 
Het roestwerk en ook de bewerking van de ruiten heb je werkelijk magnifiek gedaan.
 
geweldig Ron , voor een Car Wash is het wat te laat zeker ?
 
Coachke ik ben bang dat dat te laat is voor hem :)

Pascal Ik denk dat er wel een simpel ondergro dje bij komt, heb al een idee

JordiiC en Roy bedankt.
 
Silenoz dat is gewoon een mat vernis en na het een dagje te laten drogen opgepoetst met een wattestaafje om er een lichte glans aan te geven.
 
Eén der beste roestbakken die ik ooit zag Ron !
 
Ik heb er maar 1 woord voor en dat is GEWELDIG.
Marc S
 
Bedankt GUnit en Oldieman.

Gunit een der beste daar heb ik toch andere gedachte over maar ziet er al leuk uit :)
 
Je to do list op de achterruit van je model schrijven, Briljant idee!!
 
Ja goed he Hadewadde :)
 
Weer even een tussenstandje van de werkzaamheden, gaat op het moment niet echt snel vanwege een boel niet veel zin :)
Moet nog aardig wat aan gedaan worden voordat ik kan zeggen dat het interieur gereed is maar we komen er wel.

97b5725824827e85c8306b15cc7716db.jpg

bc305c29164b279cb5365045ad9cfeb8.jpg

fc7fb346c60c7491fef7fdddfb114421.jpg
 
Ron houd moed en doorgaan, ik denk dat je die motor echt nooit meer draaiend krijgt
 
Kom goed Aris en met het motorblok ook :)
 
Afwachten is hier de boodschap en volgen he.
 
Rome werd ook niet...nou ja je begrijpt me.

Het motorblokje ziet er anders al leuk uit hoor Ron.
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan