Hoofdsponsor

Forum Groepsbouw VW kever typ 87 [done] Einddatum 02/04/2018

Die zitten er wel bij 3 versies , maar ik heb bewust voor de deze gekozen dan heb ik op alle modellen alle type banden staan
Een decal heb ik niet deze zat niet op het decalsheet
Marc
 
Ik heb een vraagje nergens staat vermeld ( er staan maar drie kleuren vermeld op het bouwplan ) welke kleur het vouwdakje moet hebben , mag ik daar details in leggen , welke kleur moet dat zijn de meest beelden die ik zie zijn zwart wit en daar kan ik nu geen kleuren uit herkennen he
Het zal wel in de richting van de kleur van het voertuig zijn
Marc
 
Ok mannekes na vandaag een dikke 4 uurtjes verder gedaan is mijn laatste kevertje af
Ben er redelijk tevreden over

attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


attachment.php


5 stuks af nu kan ik aan het serieuzere werk beginnen
grt
Marc

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Kan je nu wel zien ??????
 
Laatst bewerkt:
Oei ik zie heel duidelijk ik ga nog eens proberen
Sorry
 
Kijk eens terug naar het bovenste bericht ik had de indruk dat ze niet opgeslagen waren
Marc
 
Gefeliciteerd met het behalen van de eindstreep.

Ik dacht eerst wat verwering te zien bij het rechtervoorspatbord, maar bij nader inzien komt dat door de foto's.

Ik zet 'm in de lijst afgeronde modellen.
 
Amai coach.. Die einddatums zijn voor u ook puur formaliteit he..? :D :D
Knap voor wederom op zeer snelle tijd..!!

Grtz yves,
 
Wederom een knap bakje.
 
Marc u bent iemand om in de gaten te houden, lijkt een ....voordat je kan reageren-bouw.;) Wederom zeer mooi geworden
 
Een pracht van een auto geworden Marc.
 
Mooi geworden Marc, juist spijtig dat die achterruiten zo diep liggen.
 
Ook hier Erwin is het gezichtsbedrog de reden is dat het heel dikke raampjes zijn ik heb juist gekeken want ze staan alle 5 nog op de eetkamer kast ( tot grote ergernis van mijn vrouw ) en de raampjes liggen gewoon normaal maar doordat dikke plastiek word het licht gebroken en krijg je dat effect , ik zie het ook op de beelden
Ik denk dat de raampjes ongeveer 2 mm dik zijn voor zo een klein autotje is dat redelijk dik he
Marc
 
Je gaat vooruit als een trein,ziet er weer leuk uit.
Marc S
 

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan