Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Life at the end of the 18th century, early 19th century [wip] - Pagina 24
Pagina 24 van 29 EersteEerste ... 14202122232425262728 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 346 t/m 360 van 425

Discussie: Life at the end of the 18th century, early 19th century [wip]

Standaard

mooie update opnieuw.
    Voor de staart vermoed ik toch dat je met meeraderige elektriciteits draad iets kan bereiken.
    Nu heb je volgens mij een bundeltje draad genomen en mis je onderaan volume.
    zou eens experimenteren met 2 bundeltjes waarvan je het binnenste vroeger laat stoppen door het aan elkaar te solderen en maar gedeeltelijk te laten doorlopen.
    Of in het midden een kegeltje verstoppen waardoor je meer volume krijgt naar onder toe.

wat je ook beslist veel plezier met verzinnen en testen , uiteindelijk zal je wel iets verzinnen waar je trots op mag zijn net zoals alles wat je al vervaardigd hebt voor dit diorama.

sommigen hebben veel tijd andere dan weer minder.
    soms gaat het vlot en dan weer wat minder.
    maar belangrijkste is , dat het bouw plezier groots is.

Standaard

Bedankt Bart en Marc.
    OK: Ik heb jullie commentaren gelezen en er rekening mee gehouden.
    Na meerdere pogingen ben ik gestrand op dit resultaat wat een hele opgave was.
    Wat ik nu weet is dat sculpen niet op een dag is geleerd en ik tevreden zal moeten zijn met dit resultaat want kan voorlopig niet beter bij gebrek aan ervaring.
    Toch hoop ik dat het er door kan .
    Oordeel maar naar hartenlust want moet het toch leren.

Pascal

Standaard

Het is een flinke vooruitgang ten opzichte van wat je had. En alles wat je bij een volgend paard weet te verbeteren, is voor dan.

Wat je nu hebt gemaakt, doet het diorama zeker eer aan.

Standaard

Dank u Roy voor deze woorden die een mens positief aanzet om steeds trachten te verbeteren.
    Intussen weer een acteur klaar.

Pascal

Standaard

Mooie werken, ook dat paardenhaar...

bij die laatste persoon, eventueel een paar accenten leggen op de knopen (evt koper/messing)

Standaard

Dat paard is een hele grote verbetering Pascal, bravo!
    Mooie figuur ook, misschien nog iets meer schaduw aan zowel de figuur als aan de benen van het paard. Ga natuurlijk af op een foto, zal in het echt misschien beter ogen.
    Kan Silenoz volgen wat betreft de knopen maar deze konden ook in leder zijn dacht ik.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Wow Pascal heb even niet gevolgd ( grote kuis thuis ) en krijg het gewoon koud van wat ik hier weeral te zien krijg
    Jawatte ongelooflijk die paarden zeker de snuit dat viel me direct op net echt dat donkere rond de neus en mond , pascal ik voel me nu echt een bleuke in modelbouw
    Prachtig gedaan
    Marc
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Silenoz Bekijk bericht
    Mooie werken, ook dat paardenhaar...

bij die laatste persoon, eventueel een paar accenten leggen op de knopen (evt koper/messing)
    Silenoz: Ik heb hier een boek met schilderijen waar voorbeelden staan van mannen in de kledij van toen en vele burgerkledij hadden stoffen knopen hoor.
    Neemt niet weg dat blinkende evengoed kunnen.

Erwin: Schaduwen zijn er wel maar niet te opvallend en dat heeft meer met verschillende smaak te maken denk ik.
    Ik weet dat ik daar zuinig mee ben en misschien wel te zuinig maar ik hou niet van te grote contrasten.
    Ook ben ik natuurlijk nog steeds op zoektocht om beter te schilderen maar dat zal nog zijn tijd nodig hebben vrees ik intussen voel ik toch wel de stapsgewijze vooruitgang.

Intussen weer eens anders aangepakt met dit resultaat.

Pascal

Administrator / V.I.P the--Mouse's schermafbeelding

Standaard

Als enorme leek op dit vlak kan ik alleen maar aaa.... en oooo.... zeggen.
    Wat een enorm mooi werk laat je hier zien.

Fred
    We can not do great things in this world.
    We can only do smal things with great love.
    (Mother Theresa)

papiermodelbouw.forum2go.nl

Standaard

Het ziet er zodanig mooi en goed uit, dat het moeilijk is om ergens iets te vinden dat voor verbetering vatbaar is.
    Als er dan iets opgemerkt wordt lijkt het eerder muggenziften, echter wil ik het toch even meegeven, eventueel naar de toekomst toe?
    Waar ik op doel is dat het paard zeer los aan de teugels wordt geleid, wat in realiteit eerder omgekeerd is.
    Een paard wordt zo dicht mogelijk bij de mond vastgenomen.
    Kwestie dat het beter onder controle te houden is...
    Gewoon even ter info

Nu nog even terug genieten van je werk hierboven

Standaard

Pascal, je kijkt je ogen uit op dit topic, prachtig.

Standaard

Zal weer iets zijn om ten volle van te genieten op de ledendag...
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Ongelooflijk mooi Pascal en de manen van het paard zijn al een heel grote verbetering, mijn mond valt hier open van verbazing!
    Met middeleeuwse groeten Nicolas

Zorg ervoor in moeilijke omstandigheden uw kalmte te bewaren !

Standaard

Dank u mannen ,dat geeft weeral moed om verder te gaan.
    Xavier : Ik wilde er iets ontspannen van maken naar het idee van mijn vriendin en na enkele tekeningen en etsen te zien kan het wel , de teugels zo ontspannen.
    Intussen nog wat figuren om het gezellig druk te maken in de straat.

Pascal

Standaard

Ik volg vol bewondering
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten