Hoofdsponsor

1/32 Life at the end of the 18th century, early 19th century [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt voor de interesse mannen.
Erwin: Het is een impuls en ga dit van het weekend eens overdenken .Wat de stenen betreft ,daar komen er op alle hoeken ( is voorzien) maar moet daar nog aan beginnen.
Ik had nog 1/72 figuren liggen en ben dan maar aan een tuinbeeld begonnen dat sinds begin revolutie is verwaarloosd en hoop dat het kan bekoren want wil het gebruiken niet tegenstaande dat het niet echt gaat opvallen op dio.





attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Knap gevonden maar hoop toch dat die schijf een discus moet voorstellen i.p.v. handen want anders ben je beter dat je ze amputeerd á la Venus van Milo.
Het fijne groen bovenaan is goed maar de onderste bladeren lijken mij toch ietwat te groot.
 
Erwin: De onderste bladeren moeten een volwaardige struik worden en dan klopt het wel en ja ga het beeld nog wat aflijnen en zien waar ik uitkom.
Het blijft allemaal leren en vooral het figuur schilderen is telkens opnieuw beginnen als er een lange tijd tussen zit.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Wat een prachtig dio aan het worden Pascal!

Fred
 
Het blijft allemaal leren en vooral het figuur schilderen is telkens opnieuw beginnen als er een lange tijd tussen zit.

Aan wie zeg je het ! Ben er hier ook met aan het sukkelen!
 
Dank u jongens.
OK Erwin je had een punt en het was wat statisch en in een rustperiode tussen woelige tijden veranderd propaganda snel en vandaar dit resultaat.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De straat moet vuiler en er is nog veel werk voor de boeg maar de warmte houd me wat tegen al enkele dagen.
 
Nice , knap , ongelooflijk Pascal meer weet ik niet hoor alleen dat het fantastisch is
Marc
 
Ik kan me enkel bij coachke aansluiten,het is ongelooflijk knap.
Marc S
 
Gewoon sprakeloos ......... Om toch 1 woord te gebruiken ..... schitterend !!!
 
Goed opgelost Pascal, dat afgescheurd papier ziet er heel reëel uit.
Komt er nog eens bij dat in die tijd slechts weinig "gewone" mensen konden lezen en dat dergelijke aankondigingen soms uit frustratie afgescheurd werden.
 
Geweldig gedaan echt een eye catcher
Marc
 
Geachte bouwers.
Met wat ik hier gelezen heb op de site kan ik bevestigen dat ook hier de warmte heeft gespeeld en het soms niet vooruitging .
Ook heb ik weken in stilte gewerkt aan een nieuwe boom omdat ik na lang bekijken op de boom die ik eerst gemaakt had het niet kon vinden met het resultaat ervan en jullie dit verhaal wilde besparen.
Dus vergeet de appelboom en bekijk de nieuwe loof boom die nog niet af is omdat de witte randen van geponste bladeren nog weg moeten gewerkt worden .
Schrijven is niet mijn sterkste kant dus hier de foto's.



attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Deze boom geeft toch wel wat meer volume aan het diorama dan dat kleine appelboompje die overigens ook knap uitgevoerd was, die kan je wel weer gebruiken voor wat anders met de tijd.
 
Wat een mooie boom zeg, hoeveel uur zit daar wel niet in?

Fred
 
Hey,

Inderdaad, wat een boom. Die gaat lof oogsten... ;)
Knap werk die je laat zien, we volgen.....
 
Dank u.
Het bladeren dek werd verder afgewerkt en is nu klaar om op diorama geplaatst te worden.
binnen en buitenfoto's

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Hey Pascal vergeet die Bonsai geen water te geven he , prachtig werk man
Marc
 
Heb hier weeral een serieus stuk gemist precies,het is er zeker niet minder op geworden.
Die propaganda posters zijn zeer goed gevonden en de uitvoering ervan idem dito.
De boom oogt zeer natuurlijk,de opzet van de takkenstructuur is dan ook zeer realistisch gedaan...
Kortom het blijft genieten,deze topic..!!!

Grtz yves,
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan