Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Life at the end of the 18th century, early 19th century [DONE] - Pagina 29
Pagina 29 van 33 EersteEerste ... 19252627282930313233 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 421 t/m 435 van 493

Discussie: Life at the end of the 18th century, early 19th century [DONE]

Standaard

Zeer knap, levendig. Hoe groot is de dio eigenlijk?

Grtz Bart

Standaard

Nogmaals hartelijk dank mannen en ben benieuwd naar het onthaal ervan al is het nog niet 100% af.
    Maar hoop tegen volgend jaar de binnenkant te kunnen doen en neem de kat zeker mee in overweging Erwin.
    Ron: Ik zal het hier mee moeten doen want moet nu eigenlijk al wat forceren om het in mijn kast te krijgen zonder de zijkant te beschadigen al zou ik wel iets kunnen doen aan de voorkant maar is nu geen prioriteit.
    Bart : de afmetingen zijn L 840 mm x B 295 mm x H 365 mm.
    Pascal

Standaard

Schitterend tot zover, prima geslaagd
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Jammer Pascal misschien met de volgende daar rekening mee houden, het is toch de kers op de taart bij een diorama maar blijft toch wel een gelaagd diorama hoor.

Standaard

Ik blijf uw werk prachtig vinden.Veel succes in Putte.
    Marc S

Standaard

Ha Pascal,

ben al een tijdje afwezig hier op het forum, maar kom dan eindelijk weer eens koekeloeren

Je bent mooi opgeschoten kerel ! prachtige vorderingen gemaakt, toppie !!
    Ook al begonnen met dat heerlijke spul dat we putty noemen, en meteen al op de goede weg ook

Heb weinig kennis van de periode die jij uitbeeldt hier, maar wat mij betreft mag het wel iets drukker op straat.
    Misschien nog wat mensen van andere klassen erbij ?
    Bijvoorbeeld :
    paardemest schepper
    goederen bezorger
    ramenlapper
    bedelaar
    paar kwajongens
    pastoor of nonnen
    (Ik vond dat meisje bij dat arme joch overigens erg leuk !)

Zijn maar ideetjes hè, ik wil je geenszins werk aanpraten
    Het geheel ziet er al formidabel uit, ga zo door !!

groetels
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Bedankt.
    Ja Peter ,heb intussen nog een figuur gevonden maar burgers van die tijd zijn moeilijk te vinden en daar licht het probleem (of ik zoek verkeerd) dat kan ook.
    Toch heb ik nog wat tijd gevonden en een en ander geprobeerd met dit resultaat.
    Let wel : het is nog in de maak en er moet nog heel wat gebeuren maar om jullie al een idee te geven met wat ik nog bezig ben in dit diorama.

Pascal

Standaard

Hola dat is knap, het je die piano zelf gemaakt?

Grtz Bart.

Standaard

Zeer mooi detail in het interieur.
    Eens iets anders

Standaard

Volgens mij is het eerder een klavecimbel maar leuk gemaakt.

Standaard

Thank's.
    Ja Bart : de piano is zelf gemaakt, spijtig heb ik niet zo veel foto's ervan omdat ik niet zeker was of het ging lukken.
    Deze foto's is van 2 de poging die de mist in ging maar laat ze dan toch zien.

Pascal

Standaard

Mooie toevoeging aan het diorama, en knap uitgevoerd !

Leuk om te zien hoe je het plaatsen op de stoel hebt aangepakt.

Nog iets over die opmerking van mij over toevoegen van mensen van een lagere klasse (en dat dergelijke figuren moeilijk te vinden zijn) :

Misschien kun je eens proberen om een figuur uit een modernere tijd aan te passen.
    Er zijn veel burger figuren op de markt uit de jaren '40-'45.
    Zo een figuur zou je zonder heel veel moeite met putty kunnen aanpassen.
    Je kan ook bijv. een militair figuurtje uit de scrapbox gebruiken als proefkonijn.
    Dan vijl je de uniform details (of een laagje kleding) weg en maak je nieuwe kleding met putty.
    Werken met putty is misschien nog redelijk nieuw voor je, maar jouw ervaring neemt al positief toe... go for it

happy modelling
    "The code is more what you'd call "guidelines" than actual rules..." (Capt. Barbossa, 1685)

Standaard

Hele mooie toevoeging is de piano
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Goede topic beantwoorder marc w's schermafbeelding

Standaard

wauw wat een idee en netjes vervaardigd. Je word met het figuur beter en beter om ze aan te passen.

sommigen hebben veel tijd andere dan weer minder.
    soms gaat het vlot en dan weer wat minder.
    maar belangrijkste is , dat het bouw plezier groots is.

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten