Hallo beste bezoeker Als je dit leest betekent het dat je nog niet bent geregistreerd, er zijn toch een aantal voordelen door te registreren in onze vriendenclub, je kan er vele vragen stellen over uw project, je kan je foto's op het forum plaatsen en tonen, en er is een live chat functie, en nog vele meer mooie dingen om te zien. Registreer vlug, het is gratis :) Click here Onmiddellijk na registratie krijg je van het forum een E-mail om je registratie te activeren, vergeet dus niet je mail te bekijken. Ons forum is een actief forum, dus mensen die 7 dagen na registratie nog geen post naast hun naam hebben, worden terug delete, we doen een ledenstop als we 700 actieve leden hebben, we zitten op 450 ongeveer. Mvg
Life at the end of the 18th century, early 19th century [wip] - Pagina 25
Pagina 25 van 25 EersteEerste ... 152122232425
Weergegeven resultaten: 361 t/m 369 van 369

Discussie: Life at the end of the 18th century, early 19th century [wip]

Standaard

Zes eerste foto's niet te zien Pascal.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Bedankt Aris.
    Oei dat is raar Erwin want ik zie ze zelf wel en weet daarmee niet wat er scheelt .
    Pascal

Standaard

Ja, weet het ook niet.
    De eerste foto die ik kan zien is deze van de sierlijke dame met de big boobies die haar hand legt op de arm van de nog niet geschilderde heer. Mooie figuren trouwens.
    Share your knowledge, it's a way to immortality.

Standaard

Heb net nog eens geprobeerd maar krijg het niet klaar .
    Hier gebeuren van alle capriolen en vraag mij af of er nog andere niets kunnen zien?.
    Het probleem is dat ik ze wel zie en ze staan in mijn bibliotheek.

Inderdaad op de windows 10 pc zie ik ze ook niet meer en post deze van op de pc win.10 van mijn vriendin.
    Laatst gewijzigd door Pascal; 12-10-18 om 12:05
    Pascal

Standaard

Mooie foto's en ik zie ze alle in het bericht staan
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Standaard

Alle foto's zichtbaar hier.
    Prachtwerk trouwens!

Standaard

hier alles ok Pascal
    Met passen en meten word veel tijd verscheten wie het niet doet werkt niet goed

Standaard

prachtig schilder werk, het word inderdaad wel gezellig druk met al die figuren.

sommigen hebben veel tijd andere dan weer minder.
    soms gaat het vlot en dan weer wat minder.
    maar belangrijkste is , dat het bouw plezier groots is.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pascal Bekijk bericht

Inderdaad op de windows 10 pc zie ik ze ook niet meer en post deze van op de pc win.10 van mijn vriendin.
    Adobe Flashplayer installeren, of je nu chrome, firefox of edge gebruikt, welk ander programma/browser. Een andere benaming is Shockwave Flash, maar ook uit de Adobe groep. Eerst in de windows root, daarna verbinden met internet. Bij de instellingen, als je weer een browser gebruikt, instellen altijd activeren als je weer een browser gebruikt. Windows 10 zal wel zeuren dat je een programma gebruikt wat ze verbieden.

Maar bedenk na de gecancelde update van oktober, is chrome ook een geinfecteerde browser en kan je pc beschadigen...
    Laatst gewijzigd door Aris5; 14-10-18 om 00:15
    Groet Aris.

Werk voorbereiders bereiden voor, voor dat er iets is, om voor te bereiden.
    Komt het idee, dat is voor bereid, even uit de kast pakken.
    Gedachten zijn wel krom, onnavolgbaar, maar binnen 5 minuten, ligt het voorbereide plan op tafel

Pagina 25 van 25 EersteEerste ... 152122232425

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Publiceer dit draadje en maak Modelbouw@BE bekend op:

Regels voor berichten