Hoofdsponsor

1/32 Life at the end of the 18th century, early 19th century [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bedankt Aris.
Oei dat is raar Erwin want ik zie ze zelf wel en weet daarmee niet wat er scheelt .
 
Ja, weet het ook niet.
De eerste foto die ik kan zien is deze van de sierlijke dame met de big boobies die haar hand legt op de arm van de nog niet geschilderde heer. Mooie figuren trouwens.
 
Heb net nog eens geprobeerd maar krijg het niet klaar .
Hier gebeuren van alle capriolen en vraag mij af of er nog andere niets kunnen zien?.
Het probleem is dat ik ze wel zie en ze staan in mijn bibliotheek.:17::alcoholic:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

Inderdaad op de windows 10 pc zie ik ze ook niet meer en post deze van op de pc win.10 van mijn vriendin.
 
Laatst bewerkt:
Mooie foto's en ik zie ze alle in het bericht staan
 
prachtig schilder werk, het word inderdaad wel gezellig druk met al die figuren.
 
Inderdaad op de windows 10 pc zie ik ze ook niet meer en post deze van op de pc win.10 van mijn vriendin.
Adobe Flashplayer installeren, of je nu chrome, firefox of edge gebruikt, welk ander programma/browser. Een andere benaming is Shockwave Flash, maar ook uit de Adobe groep. Eerst in de windows root, daarna verbinden met internet. Bij de instellingen, als je weer een browser gebruikt, instellen altijd activeren als je weer een browser gebruikt. Windows 10 zal wel zeuren dat je een programma gebruikt wat ze verbieden.

Maar bedenk na de gecancelde update van oktober, is chrome ook een geinfecteerde browser en kan je pc beschadigen...
 
Laatst bewerkt:
Bedankt mannen en blij dat het zichtbaar is.
Weer wat foto's.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Elke keer weer een feest om naar de vorderingen te kijken Pascal.

Fred
 
Pascal weer een hele mooie update
 
de dame zag er al leuk uit , maar als koppel mogen ze er beide zijn.
 
Wederom dank voor interesse en na een bezoek aan beurs begonnen aan meerdere figuren.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Komt levendiger en levendiger... mooi werk tot nu toe, en niet enkel met de figuren...
 
Je ziet hier duidelijk "progressie" zal er alleen maar beter op worden , doe zo verder :)
 
Ik hoor ze hier bijna kwetteren..., Maar weer een schitterende update
 
Dank u
Gaat hier ook wat trager maar toch een cuirassier klaar.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Pascal,

Daar komt meer of leven in man, wat een prachtdio in wording. Dit is helemaal je ding zo te zien.
Paard vind ik zeer mooi uitgevoerd met zijn schaduwen, je bent meer of op goeie weg, we volgen....;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan