Hoofdsponsor

1/32 Life at the end of the 18th century, early 19th century [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zeer knap gedaan, en met acryl verf. Niet zo simpel. Mijn hoed gaat af.

Grtz Bart.
 
er zijn toch gasten die het gewoon in hun hebben en Pascal gij behoort erbij
Overweldigend OOOHHHHH
dees is machtig gedaan
Marc
 
Dank u Marc.
Na lang overwegen zal dit de setting worden.
Het probleem is dat het in mijn kast moet passen en vandaar de afmeting 90 cm op 30 cm.
Daar het eerder lang is was het een probleem om de poort te gebruiken maar in deze kan het wel denk ik.
Het papier geeft de hoek aan waar een zaak zal komen met een stuk gevel.
De weg zal een ware uitdaging worden omdat er wel kasseien lagen maar zeer pover gelegd en een gedeelde dan weer gewoon niet en eerder verhard was.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Mooie setting ik ben benieuwd
 
Pascal, schitterend mijn complimenten hoe prachtig u het maakt.
 
Je bent weer goed op dreef Pascal maar als ik je foto's bekijk vrees ik dat je huis te veel aandacht zal wegtrekken van je prachtige koets en paarden.
Jouw kennende zal dat huis ook weer prachtig gedetailleerd zijn en zal dit op zich al opvallen.
Die laatste foto die je gepost hebt van de koets waarbij je inzage krijgt door het open portier is gewoon prachtig. Dit moet volgens mij de hoofd aandachttrekker zijn.
Misschien nog eens over nadenken alvorens je verder doet? Misschien het huis vervangen door een iets minder hoog paviljoen? 't Is maar meedenken he.
 
Erwin je kan gelijk hebben maar het zo showen is toch ook niet alles he er moet iets achter komen om het achterliggende te camoufleren daarom Pascal zal het wel weer knap oplossen uiteindelijk zal de koets toch op de voorgrond staan he
Pascal ja wat moet ik schrijven iets wat nog niet geschreven is ? Ik weet niks meer dus snaveltje dicht en oogjes open
 
Ik zelf zal alleen het gedeelte gebruiken met de koets en hekwerk zodat dit al de aandacht krijg die het verdiend. Ik vind dit echt een gevalletje less is more.

Je koets en paarden zijn schitterend uigevoerd.
 
Moet de collega's bijtreden Pascal.
Het gebouw zal te veel aandacht afnemen van je prachtig uitgevoerde koets...
Misschien een kleine kapel of zoiets in de plaats?
Denk trouwens dat een poort van een groot gebouw in die tijd wel iets meer landelijker gelegen zal geweest zijn, niet druk bebouwd dus...
 
Het is inderdaad wel een groot gebouw, misschien voor iets kleiner gaan zodat je die ruimte toch kan opvullen.

Grtz Bart.
 
He Pascal, ik kom hier ook eens kijken en jonge, wat ben je weer iets prachtigs aan het maken !!
Petje af en duimen omhoog kerel...

Tsja, "less is more", maar in mijn oren is dat onderhand ook alweer een cliché..
Ik snap het wel, maar is uiteraard geen wetmatigheid. Uiteindelijk is het aan jou...

Heb wel een suggestie voor een kleiner gebouw, misschien vind je het wat, misschien ook niet :

attachment.jpg

have fun, ga fijn door zo :)
 
Das een indrukwekkend werk in de maak zeg!
 
Laatst bewerkt:
Hey, Pascal wederom prachtig werk man, ook ik zou meer voor een setting gaan zonder groot gebouw en de koets met paarden en hek in de picture plaatsen.. Succes..!!

Grtz yves,
 
Bedankt voor jullie inbreng en meedenken en dat maakt het forum zo tof.
Maar: De koets is geen thema op zich maar een onderdeel van een diorama.
Ben zeer vereerd met de comentaar over de koets .
Wat ik wel ga doen is wachten met de bodemplaat en beginnen aan het gebouw wat ik kan plaatsen of weg laten, maar voor nu werk ik mijn idee uit met de optie dat het gebouw steeds weer weg kan.
De reden dat ik de postilions (koetsiers) niet op de paarden ga zetten is om het zicht paarden zoveel mogelijk te vrijwaren.
Herinner u de opmerkingen van( miserie in parijs) dat het te druk kon worden en heb er nadien nog een hoop bijgezet wat niet voorzien was.
Met jullie opmerkingen in het achterhoofd ga ik er tegen aan en denk dat het wel gaat meevallen .
Zo niet kan ik het nog steeds veranderen.
Het feit dat ik mezelf geen verplichtingen opleg en steeds kan veranderen na jullie inbreng of voor mezelf maakt het voor mij ontspannen en plezierig werken.
 
Kijk onze meesterbouwer is er weer met weeral wat knap om te zien
Marc
 
Knap en strak gemaakt :wow:

Verdun je die allesvuller om te gebruiken?
 
Pascal, schitterend hoe u bezig bent.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan