Hoofdsponsor

1/32 Life at the end of the 18th century, early 19th century [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pascal, mooi werk, maar ik wil je waarschuwen dat er een paard bij is dat anatomisch niet in orde is. Het gaat om het paard dat zijn voorpoot opheft.

attachment.php


Het gewricht beweegt naar de foute kant. Hie een foto die dat illustreert.

attachment.jpg

Volgens mij hebben ze per ongeluk een achterpoot vooraan gemodelleerd. Probeer om de poot op het gewricht door te zagen en naar achter te monteren.
 
Prachtige paarden :ohmy:

Ik heb toevallig (?) vandaag nog het artikel gelezen van Verlinden in zijn uitgave "The system" over paarden schilderen...
Die van jouw mogen er gerust naast staan..
 
Mooi gedaan maar waarom allemaal bruin?
Een zwart if lichter/donkerder bruin zal ook de eentinigheid breken.
Dit ter zijde zijn het prachtige paarden.
 
Prachtig wat je hier laat zien mateke,mag ik je een tip geven...probeer ook het paard wat matte plekken te geven;waarmee ik wil bedoelen dat,daar waar de vacht wat dikker is ,iets minder laten glanzen.
Voor de rest...Toppie en mijn volle respect voor wat je hier brengt!!!

Grtz yves,
 
ik zeg niks ik ken ook weeral van paarden niks alleen dat ik het prachtige dieren vind , maar kijken en genieten kan ik wel 1 woord " wow "
 
Bedankt voor de lovende commentaren en hou rekening met jullie opmerkingen waarvoor dank.
Steven: knap opgemerkt en heb er direct werk van gemaakt.
Het is mijn eigen fout geweest door de paarden een verschillende houding te geven omdat 2 dezelfde paren wat eentonig was en de fout niet eens opgemerkt en erger nog, ik dacht dat het juist was .
Wat de kleuren betreft is het een keuze en nu ik mijn draai wat gevonden heb zal ik zeker met kleuren gaan spelen in de toekomst.
Yves: zal eens foto's in daglicht maken en zien wat het dan geeft want heb niet zo direct een oplossing .





attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Dat ziet er meteen veel beter uit, Pascal.
 
Bedankt Steven.
En zoals Buzzy aanhaalde kan het ook in andere kleuren en hoop ik dat het jullie bevalt.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Hey,

Jawade, dat ziet er heel goed uit.
Paarden schilderen, dieren in het algemeen, zijn een moeilijkheid
Wat gebruik je voor verf, olie of watergedragen? Ik ken de techniek met de spons, geneurie je nog iets anders, altijd in voor iets nieuws te leren....
 
Goddelijk gedaan, veel leuker dan die zwarte paarden.
 
Heel knap Pascal.
Zou nog wat variatie brengen in de kleur van de manen en staart bij de bruine paarden. Heb foto's bekeken en gezien dat bruine paarden eerder bruine manen hebben dan zwarte ( wat ook bestaat natuurlijk).
 
Vind het ook heel knap gedaan. Dieren schilderen is inderdaad niet gemakkelijk.
 
Er komt al aardig wat leven in, ik heb mijn dochter ( paardenfreak) laten meekijken naar je paarden en ze vond ze fantastisch.

Grtz Bart
 
Bedankt.
Dat neem ik mee als een mooi compliment van een ( paardenfreak) dank u.
Ik heb alleen maar acryl verf .
80% gebruik ik AB. in zeer dunne lagen nat in nat.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Prachtig gedaan Pascal,echt zeer mooi!!!

Grtz yves,
 
Dank u Yves.
Nog beugels en verweren maar dat volgt tijdens opmaak diorama.



attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan