Hoofdsponsor

1/32 Life at the end of the 18th century, early 19th century [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pascal al een heel mooi resultaat met je koets
 
De koets en de paarden ... een heus paradepaardje aan het worden ;)
 
Raar wat het filmpje betreft want ik heb het gepost zoals voorzien op het forum met gebruik van het icoontje.
Voor zij die het toch willen zoeken op You Tube: de titel is "Bibbidi-bobbidi-Boo" uit de eerste Walt Disney film Cinderella.
 
Beste Erwin het ligt ergens anders hoor want iedereen die een filmpje plaatst is tegenwoordig niet te zien ook bij Roy niet een zwart schermpje dat is al wat we te zien krijgen
Marc
 
ik zie gewoon het youtube filmpje...

Mooi werk aan de koets...
 
ik zie ook het filmpje, zonder problemen
 
Hey,

Inderdaad, is eens iets anders. Daar komt een mooi diorama aan....
We volgen.
 
Beste Erwin het ligt ergens anders hoor want iedereen die een filmpje plaatst is tegenwoordig niet te zien ook bij Roy niet een zwart schermpje dat is al wat we te zien krijgen
Marc

Ik denk dat het probleem zich op jouw pc bevindt, hier in deze topic (en op de andere) kan ik alles zien...
 
Ik zie de Youtube-video ook gewoon. Idem op mijn telefoon.

Misschien dat Youtube nog niet klaar is voor jouw computer Marc, dat kan altijd he.
 
Hallo,

Op de PC op het werk heb ik ook gewoon een zwart scherm. Is nog maar een recent problem. Misschien met de ouderdom van de pc te maken. Op mijn smartphone lukt het wel om filmpje te openen.

Dus het problem licht niet alleen bij U Marc.
 
Jeanke hij is nog geen jaar oud dus ? Laat ons er maar over ophouden ok ?
 
Man, man, wat een prachtig scratchwerk !

Ben benieuwd naar het vervolg.
 
Dank u.
Vandaag begonnen met het spuitwerk en dan de eerste stapjes schilderen met dit voorlopig resultaat.




attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Ik voel me hier net in het museum van 'D Ieteren ( VW ) in Brussel aan het Jubelpark daar staan er zo wel een paar echte en die zien er juist hetzelfde uit
prachtig Pascal
Marc
 
Prachtig Pascal en heel mooi vinyl effect op het dak en zijkanten.
 
doet me direct aan vakantie denken, tijdens bezoeken aan kastelen en musea kom je deze ook wel eens tegen.
Prachtig plaatje zelfs nu ze nog niet of nauwelijks geschilderd is.
 
Dank u .
Ben aan eerste paard begonnen want is mij vorige keer niet gelukt in een andere topic.
Dus wees vrij om de nodige opmerkingen te geven zodat ik het paard kan verbeteren.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Belooft weer typisch op z'n Pascals spectaculair te worden. Genieten man !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan