Hoofdsponsor

1/32 Life at the end of the 18th century, early 19th century [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sterk werk Pascal.
Alles is mooi uitgebalanceerd en verteld niet één maar meerdere verhalen.
Applaus Applaus Applaus
 
Prachtig geworden Pascal, een lust voor het oog.

Fred
 
Niet veel meer aan te voegen dus ik kijk al uit naar je volgende project :)
 
Een schitterend diorama geworden, een lust voor het oog
 
Prachtwerk hé Pascal.
Als je die niet inzet in Hoboken, dan weet ik het niet meer.
 
Beste Pascal,

Een allround project waarbij je verschillende facetten van de modelbouw hebt gecombineerd.
Het was een plezier om te volgen.
Prachtig eindresultaat, proficiat.

Mvg
 
Ik sluit me aan bij de vorige reacties.Het is gewoon schitterend wat je laat zien.Ik doe het je zeker niet na.
Marc S
 
Mooi gemaakt Pascal, ik zet ze bij afgewerkte modellen als ik de foto's zie, kan ze momenteel niet zien, nog even geduld.
 
Schitterend project! Zeer hoog niveau. Is een draadje dat ik als referentie ga opnemen. De manier hoe met details wordt omgegaan, is prachtig. Hier kan ik nog héél véél van leren.
 
Dank u allen voor de lovende woorden en ben zelf best tevreden met wat er staat , maar tegelijk heb ik nog veel te leren wat nog goed te zien is.
Bedankt mannen en het begin van een volgende diorama zal pas ergens in mei zijn.
Maar ga wel kleine werkjes tussendoor maken terwijl ik op een nieuw diorama broed.
Groeten.
 
Bijzonder knap werk Pascal !! en een heerlijk kijkplaatje van een tijd waar we niet vaak
iets van zien op een dergelijk groot diorama.

Groot compliment voor het modelleren + schilderen + hoe je steeds ferme stappen maakt met
toepassen van wat je opsteekt her en der.
Applaus Applaus

Heel tof ook om te zien hoe je zonder twijfel start met een project zonder veel voorkennis
en het dan door de goesting om te bouwen en te leren tot zo een prachtig resultaat brengt :)
En dit alles in 11 maanden tijd ook nog...

Goed bezig kerel :yeah:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan