Hoofdsponsor

1/32 Life at the end of the 18th century, early 19th century [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
sprakeloos meer weet ik niet te schrijven
Marc
 
Ik blijf gewonnen voor die muurconsole met dat marmeren blad, subliem.
 
Thanks again.
Kleine vordering tussendoor. Figuur is klaar en paard is nog volop in behandeling.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Je bent jezelf weer aan het overtreffen Pascal, prachtig figuurtje met een heel knap gezicht. En dat paard? WOW! :wow:
 
Amai Erwin,Bedankt zeg.
Nog 1 figuur te gaan om diorama af te maken en twijfel of ik kar inhoud ga aanbrengen.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
O my god zouden ze in de States zeggen maar ik vind dees ook mooi hoor
Knap Pascal
Marc
 
Je maak grote stappen voorruit Pascal, dit zijn toch wel de beste figuren tot nu toe die je heb geschilderd.

036c1f6a6e60538d1141477f4c09b597.jpg
 
Ik kan Ron enkel gelijk geven.
Maar je krijgt ondertussen een probleem door de grote sprongen die je maakt, het niveau verschil tussen de verschillende figuren wordt volgens mijn bescheiden menig herkenbaar. Is niet negatief bedoeld maar mij zou het opvallen op een beurs.
Je laatste paard is een blikvanger op zich.

Grtx Jan
 
Achterklep van de wagen hoort niet op spanning te staan (de kettingen)?

Verder sluit ik me aan bij de gegeven complimenten.
 
Enkel positieve opmerkingen schieten te binnen...

Mocht je geen lading voorzien, dan misschien wel wat stof en enkele strohalmen ofzo? ;)
 
Bedankt mannen.
Wat jullie zeggen klopt en ja Jan dat was het risico in deze maar liever zo dan anders om want dan was het een probleem.
Het helpt wel als de figuren mee willen en voel toch dat ik er nog niet ben maar oefenen baart kunst.
Het laatste figuur ging me dan weer niet af maar heb hem nodig dus zijn de figuren klaar en komen de eindfoto's later.

attachment.jpg
 
je blijft inderdaad je zelf verbeteren, en het zal altijd zo zijn dat het soms eens wat minder gaat.
Maar ik ben in blijde verwachting naar de eind foto's met gepaste achtergrond want dat gaat subliem worden.
vgr Marc
 
Voila.
Voor mij is dit werk af al kan er nog veel over gezegd worden.
Dank u voor het volgen en hier en daar een opmerking te geven waar ik veel aan heb.
Het was nooit de bedoeling geschiedkundig juist te zijn maar een tafereel waar je alle richtingen mee uit kan.
Leren en trachten te verbeteren was het doel en is opgemerkt wat me deugd deed.
bv : door de opmerkingen van Roy ben ik de staarten en manen gaan verbeteren en door jullie opmerkingen zie je ruimer met wat je bezig bent.
Al mocht dat wat sneller he'Roy :laugh: want opnieuw te beginnen aan de koets zag ik niet zitten.
Zoals met alles is er ruimte voor verbetering maar forceren werkt niet in deze en boven alles heb ik er plezier aan beleefd en om heerlijk te zijn blij dat het af is.
Nogmaals dank voor jullie opmerkingen en het volgen.
Hier de foto's en mag dit topic afgesloten worden.




attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Dag Pascal, even over de huishoudelijke zaken... iedereen kan z'n eigen topic sluiten dus jij als moderator ook, maar ik zou als ik jou was toch zeer benieuwd zijn naar al het lof wat -terecht- op je afgevuurd gaat worden :D

Te beginnen met, dat ik dit een bijzonder geslaagd diorama vind en dat je figuurschilderkunsten die al goed ontwikkeld waren, nog tot verdere hoogte zijn gestegen zoals Grijze Wolf al opmerkte.

(Kan me trouwens niet herinneren wat ik over de koets zei... zal wel goed zijn gekomen in het beeld denk ik)
 
Topics worden idd niet gesloten :D


knap eindresultaat, wat een detailwerk
 
Dank u Jordi
Beste Roy: Het was de opmerking van de staarten en manen wat ik bedoelde niet de koets (oeps, mijn foutje):wall:
 
Ik zou niet weten hoe er aan te beginnen (ik ben dan ook een "houtsnuiver") maar hier moet je toch kunstenaarsgaven voor hebben, denk ik dan. Machtig hoor, met al die details en kleurenmengelingen om de werkelijkheid te benadrukken. Chapeau.
 
mangefiek straat tafereel in beeld gebracht en met de grootste zorg uitgewerkt.
DIKKE PROFICIAT voor je eind resultaat.
 
Hey,

Pascal, ik volg je al een tijdje uiteraard, maar geef niet altijd commentaren. We zien elkaar wel op de beurzen waarbij ik je dan voorzie van hetgeen wat gezegd moet worden.
Nu, is me dat een prachtig project geworden. Een vredig tafereel kan eveneens een zeer mooi diorama zijn, waarbij het gegeven nu waarheid wordt met deze....
Je hebt zeker jezelf overtroffen, in alles wat erop staat, je hebt serieuze vorderingen gemaakt in het construeren en het beschilderen, positiebepaling van de onderwerpen, enz..., dat er momenteel een meesterstuk is ontstaan. Proficiat daarvoor, knap gedaan makker, en ik zie ze wel passeren op een of andere beurs, dan kan ik op mijn gemak de foto's nemen ervan.... ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan