Hoofdsponsor

1/32 Life at the end of the 18th century, early 19th century [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prachtige layout, dit wordt gegarandeerd een mooi dio ;)
 
Ja, een attractief en wat ongebruikelijk beeld dat je neerzet. Je durft van de gebaande paden af te wijken en tot nu toe veelal met succes.
 
Dank u

attachment.php


attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
goed :wow: he alleen is uw gras wat te lang en nog zo mooi groen ? :laugh:
 
Mooie straat geworden Pascal maar hadden ze toen al dergelijke rioleringen met rioolroosters? Heb er geen idee van eigenlijk.
 
volgens de etsen en schilderijen die ik gevonden heb wel Erwin.
straat vervuild wat een moeilijke zaak is vind ik .

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Door een gift van historex onderdelen van onze Erwin kan ik wat aanpassingen maken aan figuur en er 1 of 2 extra maken thank's ,Erwin.
Hou rekening dat het macro foto's zijn he.

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg
 
Graag gedaan Pascal en heel blij dat ze hergebruikt worden.
Mooie figuur en vind de granaat op het deken heel goed geslaagd.
 
Wederom weer een mooi stukje werk.
 
zoals Ron al een beetje aangeeft, wat is het probleem van de macro foto's ?
Het ziet er toch fantastisch uit.
 
Dat paard ziet er zeer gezond uit! Wat riolering betreft:
Until the*Middle Ages, the drinking water in*Paris*was taken from the*River Seine. The wastewater was poured onto fields or unpaved streets, and finally filtered back into the Seine. Around 1200,*Phillipe Auguste*had the Parisian streets paved, incorporating a drain for wastewater in their middle. In 1370Hugues Aubriot, a Parisian provost had a vaulted, stone-walled sewer built in the "rue Montmartre". This sewer collected the wastewater and took it to the "Menilmontant brook". However, the wastewater was still drained in the open air.[1]

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Paris_sewers
 
Pascal,

Ik volg dit hier al een tijdje en je bent heel goed bezig man.
Je straat is zeer voed gelukt alhoewel er iets meer stof/zand mag liggen, zekers in de hoeken.
De details zoals die aanplakbrieven zijn fantastisch....;)
 
Pascal, in vergelijking met Uw schilderij zou ik de aanplakbrieven wel recht gehangen hebben.
Ook zou ik die uiterst rechtse verwijderen en bij de andere plakken en er is niks mis mee met ze elkaar wat te overplakken. Komt mij nu over alsof je een beetje een evenwicht zocht op de muren.
Zo een steen met een metalen boord rond zoals op het schilderij aan het hoofd van het slachtoffer zou (denk ik) beter passen aan de rechter muur. Breekt het egale van de muur en valt op aan het einde van het dio.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Users who are viewing this thread

Terug
Bovenaan